Gå til innhold

RAM og Snekkern


Anbefalte innlegg

Viss alt det du skal gjere her på forumet er å spre eder og galle.

Så kan du fint holde deg på "kanalen" sammen med likesinna. Det vil ikkje bli noko tap for forumet at du hadde forsvunnet.

(dog viss du hadde kunne oppført deg som ein normal person og ikkje berre slengt dritt som rett over bleiestadiet, hadde du nok hatt mykje konstruktivt å bidra med og nok eit kjærkommen tilskudd i OC delen av forumet)

 

mvh

JanEirik

Den dagen jeg GIDDER å bidra med noe som helst som angår OC her på hw.no forumet... det er ****** steike ta mæ i rævskjegget den dagen æ blir tvunget te å gjøre det, tvunget av en neger med stor pikk i en fengsels dusj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At Arne Anka slår meg er fult mulig... sier bare, vent... så skal du få se...

Hva skal vi vente på? Regner med at de fleste her gir en stor f** i hva du får til, med en slik oppførsel. Hadde foreldrene dine sett hva du skrev om andre her, så hadde du fått to måneders karantene fra PC'en. Det virker jo som om du prøver å latterligjøre andre til din egen fordel. Håper seriøst at en mod/admin lærer deg en lekse :mad:

hehe, høres ut som om du har fått karantene før? lol...

 

mange som ikke bor hjemme vet du...

Lenke til kommentar
At Arne Anka slår meg er fult mulig... sier bare, vent... så skal du få se...

Hva skal vi vente på? Regner med at de fleste her gir en stor f** i hva du får til, med en slik oppførsel. Hadde foreldrene dine sett hva du skrev om andre her, så hadde du fått to måneders karantene fra PC'en. Det virker jo som om du prøver å latterligjøre andre til din egen fordel. Håper seriøst at en mod/admin lærer deg en lekse :mad:

hehe, høres ut som om du har fått karantene før? lol...

 

mange som ikke bor hjemme vet du...

ENIG DP! :D

 

Cola-boks er sikkert 12 anyway... :p

 

Cola-boks, jeg bor ikke hjemme! =)

Lenke til kommentar
Når jeg var så ung at jeg kunne få karantene, var ikke datamaskine oppfunnet :laugh:

 

Har klart å få fire barn, så jeg er nok ikke 12 lengre :ermm: . Men seriøst, så bør du/dere finne noe annet å gjøre en å finne flest mulig grunner til å "henge" ut andre. Det sier vel mer om din/deres alder.

poor kids!!

håper du sender de på "snekkern's school of overclocking excelence" :D lmao

Lenke til kommentar
Når jeg var så ung at jeg kunne få karantene, var ikke datamaskine oppfunnet :laugh:

 

Har klart å få fire barn, så jeg er nok ikke 12 lengre :ermm: . Men seriøst, så bør du/dere finne noe annet å gjøre en å finne flest mulig grunner til å "henge" ut andre. Det sier vel mer om din/deres alder.

henger ikke ut snekkern.. setter bare et spørsmålstegn ang hans kunnskap om ram/kjøling.

Lenke til kommentar
snekkern har laget en minne test, MEN han har aldri hørt om BH-5? det finner jeg litt utrolig. finnes eksempler på at PC 3000 brikker har klart 270mhz 2-2-2-5 så det er FULLT mulig. det er også MANGE twinmos m/winbond (BH-5 chipper) som klarer 250 2-2-2-5 ganske lett.

 

og JimRamse: det KAN være ganske stor forskjell på 2-3-3-7 og 2-2-2-5..!

 

snekkern: kaldt vann og 226w peltier er i endel tilfeller ofte like bra eller bedre enn Vapo klassik. hvordan vet du i det hele tatt hvordan vapo bråker/yter? du har jo aldri prøvd det.

Hvor har du det fra at jeg aldri har hørt om BH 5 ? Jeg har heller ikke benektet at du klarer å kjøre 250 på disse , men om du leser mine innlegg så sier jeg at jeg ikke tror eller har sett noen klarer dett uten modding og med lavere timinger.

Den minnetesten jeg har laget er for vanlige folk og har ingenting med extremklokking å gjøre, jeg driver ikke med ekstremklokking eller modding selv.

Når det så gjelder at jeg er expert, hvem sier det har aldri uttalt meg om det men jeg prøver å hjelpe til så godt jeg kann.

Jeg farer heller ikke rundtog skryter av hva jeg har jeg klokker min maskin og poster de res jeg oppnår så får andre poste sine.

Når det gjelder vapo og støy har jeg ikke den akkurat av den grunnen og man må vel ikke eie en ting for å vite støynivået, jeg har faktisk prøvd den da jeg har kamerater som har denne.

At teddy 07 overhode får vere her på forumet uten at noen reagerer på oppførseln hans er imidlertid en gåte.

Lenke til kommentar
snekkern har laget en minne test, MEN han har aldri hørt om BH-5? det finner jeg litt utrolig. finnes eksempler på at PC 3000 brikker har klart 270mhz 2-2-2-5 så det er FULLT mulig. det er også MANGE twinmos m/winbond (BH-5 chipper) som klarer 250 2-2-2-5 ganske lett.

 

og JimRamse: det KAN være ganske stor forskjell på 2-3-3-7 og 2-2-2-5..!

 

snekkern: kaldt vann og 226w peltier er i endel tilfeller ofte like bra eller bedre enn Vapo klassik. hvordan vet du i det hele tatt hvordan vapo bråker/yter? du har jo aldri prøvd det.

Hvor har du det fra at jeg aldri har hørt om BH 5 ? Jeg har heller ikke benektet at du klarer å kjøre 250 på disse , men om du leser mine innlegg så sier jeg at jeg ikke tror eller har sett noen klarer dett uten modding og med lavere timinger.

Den minnetesten jeg har laget er for vanlige folk og har ingenting med extremklokking å gjøre, jeg driver ikke med ekstremklokking eller modding selv.

Når det så gjelder at jeg er expert, hvem sier det har aldri uttalt meg om det men jeg prøver å hjelpe til så godt jeg kann.

Jeg farer heller ikke rundtog skryter av hva jeg har jeg klokker min maskin og poster de res jeg oppnår så får andre poste sine.

Når det gjelder vapo og støy har jeg ikke den akkurat av den grunnen og man må vel ikke eie en ting for å vite støynivået, jeg har faktisk prøvd den da jeg har kamerater som har denne.

At teddy 07 overhode får vere her på forumet uten at noen reagerer på oppførseln hans er imidlertid en gåte.

jeg mener at du villeder folk. sier at det og det yter best, når det aldeles ikke gjør det. og kjølingen din er IKKE vanlig vannkjøling. den kan sammenlinkes med en gammel vapo.

Lenke til kommentar
snekkern har laget en minne test, MEN han har aldri hørt om BH-5? det finner jeg litt utrolig. finnes eksempler på at PC 3000 brikker har klart 270mhz 2-2-2-5 så det er FULLT mulig. det er også MANGE twinmos m/winbond (BH-5 chipper) som klarer 250 2-2-2-5 ganske lett.

 

og JimRamse: det KAN være ganske stor forskjell på 2-3-3-7 og 2-2-2-5..!

 

snekkern: kaldt vann og 226w peltier er i endel tilfeller ofte like bra eller bedre enn Vapo klassik. hvordan vet du i det hele tatt hvordan vapo bråker/yter? du har jo aldri prøvd det.

Hvor har du det fra at jeg aldri har hørt om BH 5 ? Jeg har heller ikke benektet at du klarer å kjøre 250 på disse , men om du leser mine innlegg så sier jeg at jeg ikke tror eller har sett noen klarer dett uten modding og med lavere timinger.

Den minnetesten jeg har laget er for vanlige folk og har ingenting med extremklokking å gjøre, jeg driver ikke med ekstremklokking eller modding selv.

Når det så gjelder at jeg er expert, hvem sier det har aldri uttalt meg om det men jeg prøver å hjelpe til så godt jeg kann.

Jeg farer heller ikke rundtog skryter av hva jeg har jeg klokker min maskin og poster de res jeg oppnår så får andre poste sine.

Når det gjelder vapo og støy har jeg ikke den akkurat av den grunnen og man må vel ikke eie en ting for å vite støynivået, jeg har faktisk prøvd den da jeg har kamerater som har denne.

At teddy 07 overhode får vere her på forumet uten at noen reagerer på oppførseln hans er imidlertid en gåte.

pelt er extremkjøling! :) så det så....

 

jeg og overklokk klarer LETT 250 fsb på STOCK STOCK hovedkort og volt.

INGEN mods. det med 2-2-2-5 settings. på 1:1 divider.

 

betvilt alt du vil! vitner jo bare at du har skylapper over øynene.

 

bare fordi DU ikke får til så betyr det ikke at alle andre ikke kan.

 

dessuten, dine tester er UBRUKELIGE!! du viser ikke til prime, memtest, sandra-unbuffered, 3dmark eller NOEN tools brukte når du skriver tester.

jada jada, du skriver noe test resultater. men vi får aldri se screens eller noe. :>

 

Du ER bare lite troverdig snekkern!

 

og hvorfor skulle noen stoppe meg i å skrive? tenk deg godt om nå.... HVORFOR tror du ingen stopper meg? JO!! fordi folk må jo mene at jeg har noe rett i det jeg skriver. om jeg blir stoppet så får jo du fortsette med å VILLEDE folk!!

 

viser til din første post... der du sier PC3700 ram er best egnet til P4 3.2!! LOL :D

Lenke til kommentar
Den dagen jeg GIDDER å bidra med noe som helst som angår OC her på hw.no forumet... det er ****** steike ta mæ i rævskjegget den dagen æ blir tvunget te å gjøre det, tvunget av en neger med stor pikk i en fengsels dusj.

Dette er dagen jeg undrer meg over mange ting, en av de tingene jeg undrer meg mest over er at hvis du ikke GIDDER å bidra med noe, hvorfor skriver du da så mange innlegg?

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
jeg mener at du villeder folk.

Så når jeg kjøpte Geil PC4000 brikker, ut fra den testen, så ble jeg villedet? Ville jeg klart å kjøre "gode" PC3200 brikker på 250FSB og 2-2-2-5 uten noen som helst form for modding av hovedkortet? Eller er det slik at man må modde hovedkortet for å klare det? Kan sette max 2.85V på rammen. blir ikke det for lite da?

Lenke til kommentar
Den dagen jeg GIDDER å bidra med noe som helst som angår OC her på hw.no forumet... det er ****** steike ta mæ i rævskjegget den dagen æ blir tvunget te å gjøre det, tvunget av en neger med stor pikk i en fengsels dusj.

Dette er dagen jeg undrer meg over mange ting, en av de tingene jeg undrer meg mest over er at hvis du ikke GIDDER å bidra med noe, hvorfor skriver du da så mange innlegg?

 

timtowtdi

Fordi jeg PRØVDE!! men blir jo halshugget av fanatiske Snekkern fan!!

PRØVDE å belyse noe veldig viktig!! at snekkern ikke har PEILING!!

det han skriver er jo bare PISSPREIK!!

 

Det håper jeg for din egen del at du skjønner.

Lenke til kommentar
Den dagen jeg GIDDER å bidra med noe som helst som angår OC her på hw.no forumet... det er ****** steike ta mæ i rævskjegget den dagen æ blir tvunget te å gjøre det, tvunget av en neger med stor pikk i en fengsels dusj.

Dette er dagen jeg undrer meg over mange ting, en av de tingene jeg undrer meg mest over er at hvis du ikke GIDDER å bidra med noe, hvorfor skriver du da så mange innlegg?

 

timtowtdi

som angår OC!

Lenke til kommentar
jeg mener at du villeder folk.

Så når jeg kjøpte Geil PC4000 brikker, ut fra den testen, så ble jeg villedet? Ville jeg klart å kjøre "gode" PC3200 brikker på 250FSB og 2-2-2-5 uten noen som helst form for modding av hovedkortet? Eller er det slik at man må modde hovedkortet for å klare det? Kan sette max 2.85V på rammen. blir ikke det for lite da?

hva FSB kjører du på?

Lenke til kommentar
Fordi jeg PRØVDE!! men blir jo halshugget av fanatiske Snekkern fan!!

PRØVDE å belyse noe veldig viktig!! at snekkern ikke har PEILING!!

det han skriver er jo bare PISSPREIK!!

 

Det håper jeg for din egen del at du skjønner.

Og hvis jeg ikke skjønner det, hva så?

 

Sorry, men for meg fremstår ikke snekker'n som den mest fanatiske personen i denne tråden. Tell antall utropstegn og store bokstaver så får du et lite hint hvem det kan være.

 

Det håper jeg for din egen del at DU skjønner.

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
ASUS P4C800-E-Deluxe

Geil Ultra Platinum 2x256mb PC4000

P4 2.8C [email protected]

Zalman CNPS7000ACU

Da kan jeg GARANTERE deg bedre resultater på BH-5 Brikker. Helst Kingston HyperX eller Mushkin Level 2. OCZ har også BH-5 baserte brikker.

 

Du vil nok klare en 240 på 1:1 divider med ASUS kortet. Asus er litt svak på volten. Men hvis det er RAM som holder deg igjen så skal du nok klare å få 270-280. på 5:4 divider. Ikke hør på snekkern om at du taper på å kjøre 5:4 divider. Det er bare tull. på 260 fsb kjører du 210 på ram. og det gir bedre resultater enn sløv og treg pc4000 ram. kommer du på 270 FSB så blir bare BH-5 kjappere og kjappere. http://www.ocshoot.no/minnehastighet_3.htm

 

Asus korta er veldig lette å volt modde. Modder du den til 3 volt. Som er helt normalt på et MAX3 kort. på 3 volt får du lett kjørt 250 fsb på 1:1 divider. Og kanskje 260 om du er heldig. 250 på 1:1 divider med 2-2-2-5 er uansett mye kjappere enn 260 1:1 med sløve timings.

Lenke til kommentar
Fordi jeg PRØVDE!! men blir jo halshugget av fanatiske Snekkern fan!!

PRØVDE å belyse noe veldig viktig!! at snekkern ikke har PEILING!!

det han skriver er jo bare PISSPREIK!!

 

Det håper jeg for din egen del at du skjønner.

Og hvis jeg ikke skjønner det, hva så?

 

Sorry, men for meg fremstår ikke snekker'n som den mest fanatiske personen i denne tråden. Tell antall utropstegn og store bokstaver så får du et lite hint hvem det kan være.

 

Det håper jeg for din egen del at DU skjønner.

 

timtowtdi

må jo til for å få dere til å våkne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...