Spillredaksjonen Skrevet 10. september Skrevet 10. september Anmeldelse: Marvel's Wolverine <em>Marvel's Wolverine</em> mangler mye av det som gjorde <em>Spider-Man</em>-spillene så utrolig engasjerende. Les hele saken på Gamer.no»
onkel_jon Skrevet 10. september Skrevet 10. september Høres ut som et spill som man bør vente til er på tilbud 😛 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 10. september Skrevet 10. september Etter første gameplay trailer datt den vekk fra radaren. Hører og det er delere av historien som er.. Nja.. Teite om jeg skal tro på lekkasjene. Mena andre deler virker ok, da.
Mala Skrevet 10. september Skrevet 10. september Ja dette står jeg pent over. Aldri hatt noen hype for det, og det jeg fikk se av gameplay før lansering var ett eneste stort gjesp.
...... Skrevet 10. september Skrevet 10. september Teksten her oser 5/10. Men de lander på en trygg 7/10. Kan jo ikke såre Playstation som forfordeles sterkt av Gamer.no Flaut. 1 1
Tåka Skrevet 10. september Skrevet 10. september Man blir jo nesten sliten bare av å se på videoen ! Kommer nok aldrig ikke på min pc!
Saggers Skrevet 11. september Skrevet 11. september Da får det kanskje bli det vampyr spillet isteden også venter jeg til dette kommer på tilbud.
jekirog986 Skrevet 11. september Skrevet 11. september Så nettopp noen video review's... Århundrets lineære spill med superb hånd holding. Perfekt for spillkritikere som ikke kan spille og dør under tutorial. En klar " Game of the Year" 😂😆
LarZen Skrevet 11. september Skrevet 11. september Personlig så synes jeg det kan bli kos å sette seg ned meg et lineært spil hvor en skal bare rive i stykker slemminger i 15-20 timer. Noen spill er for all del digg å holde på med i 100+ timer med svære områder og utforske i nesten det uendelige. Men kjenner jeg er veldig klar for noe lineært og "enkelt" nå som det begynner å bli surt og grått ute. Ser frem til å rive i stykker folk om noen dager 😁
Wheeljack Skrevet 11. september Skrevet 11. september Hadde I utgangspunktet forhåndsbestilt det der,basert på tidligere erfaringer med Insomniac, men etter å ha sett og lest en god del reviews bestemte jeg meg for at dette er antagelig ikke verdt 800 kroner (eller 1000-lappen for min del siden jeg hadde digital deluxe). Kansellerte og venter heller på salg tenker jeg.
Mala Skrevet mandag kl 15:18 Skrevet mandag kl 15:18 Tåka skrev (På 10.9.2026 den 23.00): Man blir jo nesten sliten bare av å se på videoen ! Kommer nok aldrig ikke på min pc! Nei Sony har vel slutta å utgi spillene sine til PC også nå, så det skal du slippe å tenke på 😛
ymir_99 Skrevet tirsdag kl 17:30 Skrevet tirsdag kl 17:30 Altså Gamer.no er en skam as. Hva er vits med en nettside som rater spill og filmer om de helt klart og tydelig blir betalt for å gi en mye bedre omtale en den fortjener? 7 av 10? for et spill som spiller seg selv for deg? altså... hæ. Mer som 1/10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå