mfb Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei. Spør her da jeg ikke har peiling. Samboer og jeg overtok for 1 måned siden en katt på 5 år, og dens kattunge som nå er blitt 9 uker gammel. En bekjent av oss fortalte at de skulle bli avlivet av forrige eier, så da fikk de heller et nytt hjem hos oss. Vi hadde ingen planer om å ha 2 katter, men har alltid tenkt på å få oss 1 katt. Vi har tenkt å beholde kattemor, og selge, ikke gi bort, kattungen når den blir 12 uker, så vi er trygge på at den får et godt hjem. Kattemor er en Maine Coon, renraset ble vi informert om. Kattungen vet vi ikke rasen på, om den er 50% Maine Coon eller blanding. Er det noen som vet utifra bildene, og kan gi oss en pekepinn på hva vi burde legge ut kattungen for på finn.no? Takker for svar
Jalla21 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvis du ikke har noen stamtavle på mor, og heller ikke vet hva far er så kan du vel ikke kreve så mye. Får den noen vaksiner før du selger den så kanskje i området 1500 til 5000.
kremt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg ser noen folk i området her selger gatemix for 3000. Det syns jeg er ganske vilt. De har sikkert 2-3 kull i året og drar inn bra med kronasjer på dette, helt uten skatt. Vet at andre har solgt en del gatemix for ca 1500. At man tar betalt for et dyr er ikke det samme som at det får et godt hjem. Men kjæledyr har blitt big business og lønnsomhet for mange.
Mr.Duklain Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvis man ikke har dokumentasjon, så får man som oftes ikke solgt rasekatter. Disse er nok blandet, og hvis det var meg, så hadde jeg gitt de til gode hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå