Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Dusjtoalett: Med eller Uten Føner?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å gå til innkjøp av Dusjtoalett. Fikk mer lyst på en slik etter å ha vært i både Sør-Korea og Japan.

Prisene er hinsides dyrt.

Virker som jeg kan spare veldig mye hvis jeg velger bort Dusjtoalett som har en føner. Man sparer jo litt mer toalettpapir ved å ha føner, men usikker om det er verdt de ekstra 12000kr.

* Geberit AquaClean Mera Classic 38000kr
* Geberit AquaClean Sera (ikke føner) 26000kr

Er heller ikke veldig mange merker å velge mellom: Geberit, Toto, Grohe, Duravit

Er en føner virkelig verd den ekstra prisen?

Endret av DJViking
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jalla21 skrev (13 timer siden):

Hva ønsker du å diskutere her? At de er dyre, om du trenger føner, eller hvilket merke som er best?

Fra noen som har et dusjtoalett om Føner er verd den enormt ekstra prisen.

Skrevet

Er du sikker på at du kan bytte? Jeg har dette dog uten strøm/føner. Måtte legges opp til dette eksplisitt ift rørlegger. Ekstra rør/spesiel sisterne og evt Strøm til føner og annet fancy. 

Skrevet
DJViking skrev (56 minutter siden):

Fra noen som har et dusjtoalett om Føner er verd den enormt ekstra prisen.

Har Geberit AquaClean Mera Classic med føner, og er veldig fornøyd. Kunne ikke tenkt meg dusjtoalett uten føner.

Skrevet

Har ett Laufen Cleanet Riva uten føne, kunne absolutt være kjekt å ha, men det ligger ikke så mye i å ta en tørk etter spyling uansett. Viktigste for min del er det hygeniske med ett spyletoalett, samt det kun var Laufen som kunne levere denne typen toalett i sort matt når jeg pusset opp badet. Tenker jo og litt at jo mindre leamikk som kan gå galt jo bedre. 

Skrevet
Salvesen. skrev (46 minutter siden):

Er du sikker på at du kan bytte? Jeg har dette dog uten strøm/føner. Måtte legges opp til dette eksplisitt ift rørlegger. Ekstra rør/spesiel sisterne og evt Strøm til føner og annet fancy. 

Godt poeng. Det må jeg sjekke opp før jeg eventuelt går til innkjøp av dusjtoalett.

Skrevet

Dusjtoalett, åsså får du ikke dusja skikkelig engang? Vanskelig å skylle ut sjampo med noe sånt. Kjøp dusjkabinett i stede.

/s 😵

• DJViking endret tittelen til Dusjtoalett: Med eller Uten Føner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...