Gå til innhold

Telenor T-We frustrasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er totalt kaos i sendeskjemaet for The Curse of Oak Island: De blander sesonger og episoder helt vilkårlig!

Vet ikke hvor mange som følger med på The Curse of Oak Island om dagen. Sannsynligvis ikke mange siden det er millioner av andre ting å se på. Men, for endel år siden så likte jeg å følge med den serien på lineær måte. Jeg kunne sette av tid når episodene gikk på TV. Da kom alle episoder etter hverandre i tur og orden.

Nå i sesong 13 blander de rett og slett sesonger og episoder fullstendig om hverandre i sendeplanene. De hopper frem og tilbake mellom gammelt og nytt, noe som gjør det helt umulig å følge med på tidslinjen og hva som faktisk skjer på øya i lineær tid. For oss som liker å se fra start til slutt hva arkeologene driver med, fordi hver episode henger sammen med den forige.

Dette er jo dessverre ikke noe nytt, de har holdt på med denne håpløse måten å sette opp sendingene på i utrolig mange sesonger nå.

Hva med andre leverandører (Altiboks,..), noen som vet om de har samme problem?

Ligger feilen i metadataene History Channel sender til T-We, eller hva er det egentlig som svikter her? Og hvis noen fra Telenor tilfeldigvis leser dette: Hvorfor i all verden blir det ikke fikset? Er det snakk latskap eller inkompetanse, jeg håper ikke det er det siste. Det burde være en enkel sak å fikse, eller finne ut hva som er problemet og så ordne opp i det.

Er det feks History Channel som bevisst velger å sende episodene på en så rotete måte, eller hva i alle dager er greia?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...