Karltorbj Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Jeg har et barskap, hvor det er en hylle for seks vinflasker, der jeg kjøpte to rødvin, to hvitvin en sprudlene og en rosevin. Er ikke så veldig på alkoholen, for tiden, så de har kun fungert som dekorasjon, og fyller opp tomrommet i barskapet liksom. Rosevinen skal vel ikke lagres så lenge og drikkes vel, mer fersk? De har nå ligget i stua, i syv år, i forskjellige temperaturer og fuktighet, sommer som vinter, tror dere de er drikkenes?
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Nei, 1-2 år hadde de kanskje tålt, men ikke så lenge, særlig ikke når det både er snakk om varierende og høye temperaturer.
likferd Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai I verstefall smaker de litt dårlig. Det er helt trygt å smake.
Karltorbj Skrevet 29. mai Forfatter Skrevet 29. mai Hugo_Hardnuts skrev (17 timer siden): Nei, 1-2 år hadde de kanskje tålt, men ikke så lenge, særlig ikke når det både er snakk om varierende og høye temperaturer. likferd skrev (16 timer siden): I verstefall smaker de litt dårlig. Det er helt trygt å smake. For å si det sånt, jeg kommer ikke til å by den til gjestene. Eddik og korksmak, sannsynligvis. Men jeg kan kanskje si som jærbuen, " skid i smagen, berre det tege vedet" Videre fremover funker de som dekorasjon.
vortex Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai 14 hours ago, Karltorbj said: For å si det sånt, jeg kommer ikke til å by den til gjestene. Eddik og korksmak, sannsynligvis. Men jeg kan kanskje si som jærbuen, " skid i smagen, berre det tege vedet" Videre fremover funker de som dekorasjon. Gi de bort, sikkert noen som setter pris på årgangsvin 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå