Gå til innhold

Er dette billig?

Gunder1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er litt i tvil her nå, skal snart kjøpe meg nytt kort til max 2000, hva mener dere er best, 9600xt eller 5900xt

5900 xt, men ikke i dx9... spørs hvilke spill du skal spille. Er Benchmarks viktig altså rånerfaktoren velger du 5900 xt.

Skrevet
5900 xt, men ikke i dx9... spørs hvilke spill du skal spille. Er Benchmarks viktig altså rånerfaktoren velger du 5900 xt.

Bryr meg ikke så mye om "rånefaktoren", støtter ikke 5900 DX9?

Må nok titte på noen tester imorgen :yes:

Skrevet (endret)

Så den "rene" 5900 er endel bedre? 400 850 mot 300 700 på xt modellen?

Jeg har hørt noen som mener at det er finere bilde/grafikk på Nvidia sine kort i forhold til Ati baserte kort, er det noe i dette???

Endret av Gunder1
Skrevet

Du kan ikke basere et grafikkkortkjøp kun på klokkefrekvenser... ATI har ofte lavere klokkefrekvens men bedre ytelse....

Skrevet
Du kan ikke basere et grafikkkortkjøp kun på klokkefrekvenser... ATI har ofte lavere klokkefrekvens men bedre ytelse....

Ikke i denne sammenheng. (tenker 5900XT vs 9600XT)

Kjøp Aopen 5900XT du, veldig bra kort til en rimelig penge! ;)

Skrevet
Det er frekt av nVidia å sette XT som sin billigvariant. Når folk da får vite at XT er "dårlige" nvidiakort, så tror de automatisk det samme om ATI sine XT kort

Tror det er omvendt. Folk tror at nVidia sine XT-kort er bra fordi ATI sine er det...

Skrevet

Kjøp 5900xt, meget bra kort, spesielt til den prisen. har hatt 9600xt, men mer fornøyd med 5900xt, og ytelsen er bedre.

Men, kan noen fortelle meg: 2d 300 / 700 og 3d 400 /700 .. WTF?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...