Gjest 57c6e...42b Skrevet i går, 18:08 Skrevet i går, 18:08 Hei. Føler jeg valgte feil mann. Kompisen til mannen min passer meg bedre personlighetsmessig. Han er aktiv, liker å fiske, jakte og han virker som en ordentlig kjernekar. Han lever det livet jeg skulle ønske at jeg levde sammen med min mann. Han er også sexy. Problemet nå er at han gjør meg kåt hver gang han kommer for å besøke oss og han er det eneste jeg tenker på når jeg skal kose meg. Hva gjør jeg? Hvis jeg først skal være utro, er ikke det formildende at de er venner? Det er sikkert også lavere sannsynlighet for at noen finner ut av det, da vi begge forstår hvor viktig det er å holde tett. Han er også gift. Anonymous poster hash: 57c6e...42b
Uderzo Skrevet i går, 18:30 Skrevet i går, 18:30 Gjest 57c6e...42b skrev (17 minutter siden): Hvis jeg først skal være utro, er ikke det formildende at de er venner? Nei, det gjør det verre. Så du er villig til å ødelegge et ekteskap og et forhold for litt kukk? Hvis du valgte feil mann, slå opp med han og ikke prøv deg på noen av hans venner, spesielt ikke hvis de er gift. 5 1
Duriello Skrevet i går, 18:34 Skrevet i går, 18:34 Uderzo skrev (4 minutter siden): Nei, det gjør det verre. Så du er villig til å ødelegge et ekteskap og et forhold for litt kukk? Hvis du valgte feil mann, slå opp med han og ikke prøv deg på noen av hans venner, spesielt ikke hvis de er gift. For ikke å nevne vennskapet. 👍 1
Gjest 57c6e...42b Skrevet i går, 18:38 Skrevet i går, 18:38 Uderzo skrev (7 minutter siden): Nei, det gjør det verre. Så du er villig til å ødelegge et ekteskap og et forhold for litt kukk? Hvis du valgte feil mann, slå opp med han og ikke prøv deg på noen av hans venner, spesielt ikke hvis de er gift. Hvorfor verre? Sharing is caring. Det er jo ikke noe som går ødelagt. Ingen skal få vite det. Anonymous poster hash: 57c6e...42b
Uderzo Skrevet i går, 18:38 Skrevet i går, 18:38 (endret) Duriello skrev (4 minutter siden): For ikke å nevne vennskapet. 👍 Absolutt, det må også nevnes. Endret i går, 18:39 av Uderzo 1
Uderzo Skrevet i går, 18:40 Skrevet i går, 18:40 Gjest 57c6e...42b skrev (1 minutt siden): Hvorfor verre? Sharing is caring. Det er jo ikke noe som går ødelagt. Ingen skal få vite det. Anonymous poster hash: 57c6e...42b Åpenbart at mannen din valgte feil kvinne, gud bedre. 4 1
Gjest 57c6e...42b Skrevet i går, 18:55 Skrevet i går, 18:55 Uderzo skrev (13 minutter siden): Åpenbart at mannen din valgte feil kvinne, gud bedre. Ja det har han gjort. Jeg har også valgt feil mann. Men nå er det slik. Vi har barn og hus sammen og må holde ut litt til. Anonymous poster hash: 57c6e...42b
Gjest 07bf7...f82 Skrevet i går, 19:07 Skrevet i går, 19:07 55 minutes ago, Guest 57c6e...42b said: Hei. Føler jeg valgte feil mann. Kompisen til mannen min passer meg bedre personlighetsmessig. Han er aktiv, liker å fiske, jakte og han virker som en ordentlig kjernekar. Han lever det livet jeg skulle ønske at jeg levde sammen med min mann. Han er også sexy. Problemet nå er at han gjør meg kåt hver gang han kommer for å besøke oss og han er det eneste jeg tenker på når jeg skal kose meg. Hva gjør jeg? Hvis jeg først skal være utro, er ikke det formildende at de er venner? Det er sikkert også lavere sannsynlighet for at noen finner ut av det, da vi begge forstår hvor viktig det er å holde tett. Han er også gift. Anonymous poster hash: 57c6e...42b Vær ærlig og redelig. Slå opp med mannen din først og ta konsekvensene av det og ta det derifra. Hvis du gjør dette bak ryggen på mannen din: Null sympati, fuck you! Det er noe som heter i gode og onde dager. Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Ha litt ryggrad, ha litt karakter. Å gå igjennom med dette er ondskap. Anonymous poster hash: 07bf7...f82
Gjest 57c6e...42b Skrevet i går, 19:08 Skrevet i går, 19:08 Gjest 07bf7...f82 skrev (1 minutt siden): Vær ærlig og redelig. Slå opp med mannen din først og ta konsekvensene av det og ta det derifra. Hvis du gjør dette bak ryggen på mannen din: Null sympati, fuck you! Det er noe som heter i gode og onde dager. Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Ha litt ryggrad, ha litt karakter. Å gå igjennom med dette er ondskap. Anonymous poster hash: 07bf7...f82 Virkelig. Hvorfor er det så ondskap å hygge seg med en annen? Er ikke det noe vakkert? Anonymous poster hash: 57c6e...42b
Simen1 Skrevet i går, 19:12 Skrevet i går, 19:12 Gjest 57c6e...42b skrev (7 minutter siden): Vi har barn og hus sammen og må holde ut litt til. Det høres ut som en rimelig kjip situasjon - fanget av økonomi og alle rundt sine forventninger. Hvordan har mannen din det? Hvis han føler forholdet er en prøvelse som bare skal holdes ut så er det kanskje lurt å få en litt perifer venn til å foreslå noe så uanstendig som et åpent forhold når dere er godt dynket i alkohol. Da kan du tolke mannens reaksjon og evt ta den praten et skritt vidre ved en annen anledning. Går det feil så er det bare å ofre din litt perifere venn og si han/hun er ikke helt god i toppen. For barnets skyld er en velkjent samvittighetskvale som ikke nødvendigvis er bra for barnet. Barn merker mye mer enn man tror. De fleste foreldre som har skilt lag etter gjensidig mistrivsel i forholdet, sier de bare angrer på at det ikke skjedde før. Økonomisk, med boligpriser som vokser raskere enn lønnsinntekt er det ofte en dårlig ide å utsette bruddet. Bare vær rettferdig i oppgjøret så dere kommer omtrent likt ut økonomisk, så det blir naturlig for barnet med 50/50 samvær. Hvis den ene ender opp i hus og den andre på hybel så er ikke det særlig bra med tanke på samvær og barnet. Derfor bør man tilstrebe å komme nokså likt ut.
:utakt Skrevet i går, 19:15 Skrevet i går, 19:15 Spør han om mannen din kan overta kona hans i stedet! Så kan dere bytte likt! 2
Uderzo Skrevet i går, 19:23 Skrevet i går, 19:23 Gjest 57c6e...42b skrev (14 minutter siden): Virkelig. Hvorfor er det så ondskap å hygge seg med en annen? Er ikke det noe vakkert? Anonymous poster hash: 57c6e...42b Greit, vi setter en strek her. 4
Anbefalte innlegg