Trulss Skrevet torsdag kl 07:19 Skrevet torsdag kl 07:19 Ikke bare har de blitt hakket men nå har man i flere år kunnet spore personer. Skal det ingen ende ta? Jeg lurer på om andre teleoperatører som bruker Telia-dekning har vært utsatt (som Chilimobil, Onecall o.l.)?
sedsberg Skrevet torsdag kl 07:25 Skrevet torsdag kl 07:25 Hvorfor bry seg? Har man ingenting å skjule har man ingenting å frykte! Er det ikke det alle sier da? Spoiler Ja, det var sarkasme. Siden noen ikke skjønner slikt. 1 1
Trulss Skrevet lørdag kl 15:07 Forfatter Skrevet lørdag kl 15:07 For å svare meg selv så ser det ut til at alle operatører som benytter Telia er rammet. Det ryktes også at Telia sier problemet er løst mens det i realiteten ikke er det. 1
PosteMonopolet Skrevet lørdag kl 15:55 Skrevet lørdag kl 15:55 Trulss skrev (På 16.4.2026 den 9.19): Skal det ingen ende ta? Nei det tar ingen ende, det blir mer og mer teknologi som overvåker oss ganske mye.
Espressivo Skrevet lørdag kl 15:55 Skrevet lørdag kl 15:55 sedsberg skrev (På 16.4.2026 den 9.25): Hvorfor bry seg? Har man ingenting å skjule har man ingenting å frykte! Er det ikke det alle sier da? Vis skjult innhold Ja, det var sarkasme. Siden noen ikke skjønner slikt. Dette er en naiv vrangforestilling som alle forteller seg i slike tilfeller. Absolutt alle har noe å skjule. Det behøver ikke være inkriminerende
Kynxx Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ikke at jeg kan skrive konkrete eksempler her (pga, typen jobb jeg har), vil jeg uansett bare si... Alle har noe å skjule. Det skjer så mye bak ei låst dør som ikke kommer ut. Det hadde blitt ramaskrik om alt det skjulte som skjer i folks personlige liv, hadde blitt offentliggjort. Rus, misbruk, vold, trusler, utroskap. Økonomisk utroskap.. De ville greiene som kommer frem i Epstein filene, er en serie fargerike hendelser i forhold til det man ellers ser i samfunnet. Ja jeg forstår hvorfor Telia svetter nå 😂
aklla Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Trulss skrev (På 16.4.2026 den 9.19): Ikke bare har de blitt hakket men nå har man i flere år kunnet spore personer. Skal det ingen ende ta? Hvem er det som har kunne sporet hvem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå