Salvesen. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg har en ny bolig i fra sommeren sist år. Jeg har slitt med sur lukt under vasken(i skap) helt siden jeg flyttet inn. Først trodde jeg det var bosset så jeg oppgraderte til lukket boss, men det fortsatte så jeg flyttet bosset til boden en stund for å sjekke om det flyttet seg. Det gjorde det ikke. Jeg har også vasket skapet skikkelig ned og sjekket at det ikke er noen lekkasjer. Jeg har også brukt rensemiddel i sluk for å fjerne evt smuss som måtte være der. Har dog ikke åpnet vannlås etc og renset. Hovedgrunnen er at det ikke er lukt i fra kummen. Noen som aner hva det kan være? Ting jeg evt kan prøve før jeg ringer rørlegger? Det som har stoppet meg fra å gjøre det er at jeg har tenkt at det er noe enkelt som jeg kan fikse selv og flaut når de evt påpeker det. Men nå har jeg gått litt tom for alternativer her. Lukten minner om gamle fuktige vaskemopper.
obygda Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Salvesen. skrev (17 minutter siden): Jeg har en ny bolig i fra sommeren sist år. Jeg har slitt med sur lukt under vasken(i skap) helt siden jeg flyttet inn. Først trodde jeg det var bosset så jeg oppgraderte til lukket boss, men det fortsatte så jeg flyttet bosset til boden en stund for å sjekke om det flyttet seg. Det gjorde det ikke. Jeg har også vasket skapet skikkelig ned og sjekket at det ikke er noen lekkasjer. Jeg har også brukt rensemiddel i sluk for å fjerne evt smuss som måtte være der. Har dog ikke åpnet vannlås etc og renset. Hovedgrunnen er at det ikke er lukt i fra kummen. Noen som aner hva det kan være? Ting jeg evt kan prøve før jeg ringer rørlegger? Det som har stoppet meg fra å gjøre det er at jeg har tenkt at det er noe enkelt som jeg kan fikse selv og flaut når de evt påpeker det. Men nå har jeg gått litt tom for alternativer her. Lukten minner om gamle fuktige vaskemopper. Død mus under skapet? Kan du komme til under? 1
Powertrainer Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Salvesen. skrev (23 minutter siden): Jeg har en ny bolig i fra sommeren sist år. Jeg har slitt med sur lukt under vasken(i skap) helt siden jeg flyttet inn. Først trodde jeg det var bosset så jeg oppgraderte til lukket boss, men det fortsatte så jeg flyttet bosset til boden en stund for å sjekke om det flyttet seg. Det gjorde det ikke. Jeg har også vasket skapet skikkelig ned og sjekket at det ikke er noen lekkasjer. Jeg har også brukt rensemiddel i sluk for å fjerne evt smuss som måtte være der. Har dog ikke åpnet vannlås etc og renset. Hovedgrunnen er at det ikke er lukt i fra kummen. Noen som aner hva det kan være? Ting jeg evt kan prøve før jeg ringer rørlegger? Det som har stoppet meg fra å gjøre det er at jeg har tenkt at det er noe enkelt som jeg kan fikse selv og flaut når de evt påpeker det. Men nå har jeg gått litt tom for alternativer her. Lukten minner om gamle fuktige vaskemopper. Har du prøvd å vasket med klor? Klor eliminerer lukt.
Bjerknez Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Er lukte der når du ikke er der også? Altså kjenner samboer eller kompis den samme lukten når du ikke er der? Hvis ikke, bytt truse. Hvis ja, ville jeg trolig sjekket aircondition anlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå