GameWizard Skrevet mandag kl 11:44 Skrevet mandag kl 11:44 (endret) Prøver ikke å generalisere. Men det har vært en skummel trend i det siste. At Trans personer med våpen har skutt opp kirker og Kristne skoler. Bare lurer på... i gjennomsnitt. Hvor mange transpersoner av prosent finnes det i verden. Og hvor mange av de har drevet med våpen terrorisme. Noen teorier er at hormonterapi, medisinske midler og eierskap av våpen kan ha tilknytninger til slikt? Innenfor en selvmordsmentalitet. https://www.the-sun.com/news/15067585/robin-westman-church-shooter-minneapolis-trans-identity/ Endret mandag kl 11:45 av GameWizard 2 2
Iki Skrevet mandag kl 11:52 Skrevet mandag kl 11:52 GameWizard skrev (6 minutter siden): eierskap av våpen Er den eneste tingen som er et problem her. Fjerner du den så fjerner du roten til problemet. 6
Populært innlegg Filmvenn Skrevet mandag kl 11:57 Populært innlegg Skrevet mandag kl 11:57 Prøver ikke å generalisere, men bruker allerede en sak som ytre høyre har forsøkt å hype opp til å være en del av epidemi. Bli et mindre bedritent menneske. After Tumbler Ridge shooting, false claims about trans people have proliferated online | CBC News 13 1
Populært innlegg Gavekort Skrevet mandag kl 12:02 Populært innlegg Skrevet mandag kl 12:02 GameWizard skrev (19 minutter siden): Bare lurer på... i gjennomsnitt. Hvor mange transpersoner av prosent finnes det i verden. Og hvor mange av de har drevet med våpen terrorisme. Noen teorier er at hormonterapi, medisinske midler og eierskap av våpen kan ha tilknytninger til slikt? Innenfor en selvmordsmentalitet. Med den samme logikken så bør du være forskrekket over hvor tett korrealsjonen er mellom amerikanske masseskytere og høyrekonservativ ideologi, der mellom 75%-80% av dødsfallene er tilknyttet en høyreradikal gjerningsmann https://phys.org/news/2025-09-wing-extremist-violence-frequent-deadly.html Dette er ikke et forsøk på whataboutism, men et forsøk på å vise hvor tynn suppe man lager med slike tall. 19 1
GameWizard Skrevet mandag kl 12:03 Forfatter Skrevet mandag kl 12:03 Filmvenn skrev (4 minutter siden): Prøver ikke å generalisere, men bruker allerede en sak som ytre høyre har forsøkt å hype opp til å være en del av epidemi. Bli et mindre bedritent menneske. After Tumbler Ridge shooting, false claims about trans people have proliferated online | CBC News Så skal man aldri snakke om noe som helst? Hvis det var en MAGA fyr, ok det kan man spre fult av slikt i media tydeligvis Men om det er en LGBT eller liberal så er det ille? Snakk om Partisan argument Men jeg snakker om at Trans personer er en minoritet. Og at det vokser en våpenkultur av masseskyting er et problem. Så ja de er en minoritet, men utifra den minoriteten har det vokst mye vold i våpen. Sier du at jeg skal holde kjeft om fakta rundt samfunnsproblemer? Er dette man blir lært i et liberalt Demokrati i Kommunist filosofi? Aldri spørre spørsmål? 1
Snikpellik Skrevet mandag kl 12:06 Skrevet mandag kl 12:06 Her er litt fakta om spørsmålene trådstarter lurer på. Misinformation about violence by transgender people https://en.wikipedia.org/wiki/Misinformation_about_violence_by_transgender_people Few Mass Shooters Have Been Transgender https://www.factcheck.org/2025/09/few-mass-shooters-have-been-transgender/ Fact Sheet: Debunking “Trans Terrorism” and Other False Claims in High-Profile Crimes https://glaad.org/debunking-trans-terrorism/ 5 2
GameWizard Skrevet mandag kl 12:10 Forfatter Skrevet mandag kl 12:10 (endret) Snikpellik skrev (5 minutter siden): Her er litt fakta om spørsmålene trådstarter lurer på. Misinformation about violence by transgender people https://en.wikipedia.org/wiki/Misinformation_about_violence_by_transgender_people Few Mass Shooters Have Been Transgender https://www.factcheck.org/2025/09/few-mass-shooters-have-been-transgender/ Fact Sheet: Debunking “Trans Terrorism” and Other False Claims in High-Profile Crimes https://glaad.org/debunking-trans-terrorism/ Et spørsmål. Det var helt ok å snakke om Islamistisk terrorisme. De er minoriteter. Kanskje problemene etter 9/11 i USA var all den negative generaliseringen om Muslimer. Men jeg tror du kan være enige i at... selv om en er en minoritet. Så er det ikke galt å ta opp et tema om et samfunnsproblem? Eller skal man bare holde munn. Å se bort om det skjer? Og jeg tror dette er Partisan Kommunist filosofi. Jeg vet at Trans personer ikke direkte er ansvarlige for alle masseskyting. Men... det er skummelt ved hvor mye det har vokst i det siste. Det er det jeg ønsker å ta opp Endret mandag kl 12:12 av GameWizard 1
Snikpellik Skrevet mandag kl 12:11 Skrevet mandag kl 12:11 GameWizard skrev (Akkurat nå): Et spørsmål. Det var helt ok å snakke om Islamistisk terrorisme. De er minoriteter. Kanskje problemene etter 9/11 i USA var all den negative generaliseringen om Muslimer. Men jeg tror du kan være enige i at... selv om en er en minoritet. Så er det ikke galt å ta opp et tema om et samfunnsproblem? Eller skal man bare holde munn. Å se bort om det skjer? ? 5
Populært innlegg Filmvenn Skrevet mandag kl 12:12 Populært innlegg Skrevet mandag kl 12:12 5 minutes ago, GameWizard said: Så skal man aldri snakke om noe som helst? Hvis det var en MAGA fyr, ok det kan man spre fult av slikt i media tydeligvis Men om det er en LGBT eller liberal så er det ille? Snakk om Partisan argument Men jeg snakker om at Trans personer er en minoritet. Og at det vokser en våpenkultur av masseskyting er et problem. Så ja de er en minoritet, men utifra den minoriteten har det vokst mye vold i våpen. Sier du at jeg skal holde kjeft om fakta rundt samfunnsproblemer? Er dette man blir lært i et liberalt Demokrati i Kommunist filosofi? Aldri spørre spørsmål? Forskjellen er at du tydelig ikke gidder å sette deg inn i tingene du snakker om. Du later som du kommer inn med en debatt med et åpent perspektiv, men du klarer ikke engang å undersøke hva du deler. Og man kan stille spørsmål til om dette er gjort med vilje, at du svelger alt fra ytre høyre som det var chow mein. Les linkene til Snikpellik. 9 1 1
GameWizard Skrevet mandag kl 12:14 Forfatter Skrevet mandag kl 12:14 Filmvenn skrev (1 minutt siden): Forskjellen er at du tydelig ikke gidder å sette deg inn i tingene du snakker om. Du later som du kommer inn med en debatt med et åpent perspektiv, men du klarer ikke engang å undersøke hva du deler. Og man kan stille spørsmål til om dette er gjort med vilje, at du svelger alt fra ytre høyre som det var chow mein. Les linkene til Snikpellik. Ok. La oss ta et annet spørsmål. Er det ille å si at Nasjonalist ekstremister ikke skal skyte opp en Moske, selv om det ikke skjer så ofte. Ja eller nei? 1
Mr.M Skrevet mandag kl 12:21 Skrevet mandag kl 12:21 Filmvenn skrev (17 minutter siden): Prøver ikke å generalisere, men bruker allerede en sak som ytre høyre har forsøkt å hype opp til å være en del av epidemi. Bli et mindre bedritent menneske. det er jo ingen tvil om at Tumbler Ridge skytingen nylig, at gjerningsmann var transe https://youtu.be/2Ij5ccVCs1k?si=i_nry96MBtRSZdFh 5
Populært innlegg Filmvenn Skrevet mandag kl 12:22 Populært innlegg Skrevet mandag kl 12:22 (endret) 1 minute ago, Mr.M said: det er jo ingen tvil om at Tumbler Ridge skytingen nylig, at gjerningsmann var transe https://youtu.be/2Ij5ccVCs1k?si=i_nry96MBtRSZdFh Gratulerer med å ikke kunne lese noe av det jeg skriver. Endret mandag kl 12:22 av Filmvenn 12
GameWizard Skrevet mandag kl 12:24 Forfatter Skrevet mandag kl 12:24 Filmvenn skrev (1 minutt siden): Gratulerer med å ikke kunne lese noe av det jeg skriver. Skal gjenta et spørsmål Er det ille å si at Nasjonalist ekstremister ikke skal skyte opp en Moske, selv om det ikke skjer så ofte. Ja eller nei? 1
Filmvenn Skrevet mandag kl 12:24 Skrevet mandag kl 12:24 8 minutes ago, GameWizard said: Ok. La oss ta et annet spørsmål. Er det ille å si at Nasjonalist ekstremister ikke skal skyte opp en Moske, selv om det ikke skjer så ofte. Ja eller nei? Jeg synes det ille at noe blir skutt, avhengig om gjerningspersonen er en mann, kvinne, transperson, Lars Skofterud eller Mullah Krekar. 8
Iki Skrevet mandag kl 12:25 Skrevet mandag kl 12:25 GameWizard skrev (Akkurat nå): Skal gjenta et spørsmål Er det ille å si at Nasjonalist ekstremister ikke skal skyte opp en Moske, selv om det ikke skjer så ofte. Ja eller nei? Hvorfor stiller du dette spørsmålet formulert på denne måten? Hvorfor er ikke spørsmålet "er det galt å skyte noen?" Hvorfor skal det handle om noe mer enn det? 7
GameWizard Skrevet mandag kl 12:26 Forfatter Skrevet mandag kl 12:26 Filmvenn skrev (1 minutt siden): Jeg synes det ille at noe blir skutt, avhengig om gjerningspersonen er en mann, kvinne, transperson, Lars Skofterud eller Mullah Krekar. Da er vi enige der
GameWizard Skrevet mandag kl 12:26 Forfatter Skrevet mandag kl 12:26 (endret) Iki skrev (1 minutt siden): Hvorfor stiller du dette spørsmålet formulert på denne måten? Hvorfor er ikke spørsmålet "er det galt å skyte noen?" Hvorfor skal det handle om noe mer enn det? Fordi hvis vi ikke tar opp samfunnsproblemet på en ærlig måte. Så er det nesten sensur. Og disse kreftene kommer ifra Kommunist filosofien. Endret mandag kl 12:26 av GameWizard
Iki Skrevet mandag kl 12:28 Skrevet mandag kl 12:28 GameWizard skrev (1 minutt siden): Fordi hvis vi ikke tar opp samfunnsproblemet på en ærlig måte. Så er det nesten sensur. Og disse kreftene kommer ifra Kommunist filosofien. Synes du det er en ærlig måte du tar opp problemet her? 6 1
GameWizard Skrevet mandag kl 12:29 Forfatter Skrevet mandag kl 12:29 (endret) Iki skrev (2 minutter siden): Synes du det er en ærlig måte du tar opp problemet her? Når det skjedde to ganger. Sa jeg ikke noe. (Vel ok, kan hende jeg posta det på et forum for å trolle noen ateister for lenge sida. Men det var dårlig smak og behag denne gangen. For å være ærlig. Men kun en gang jeg gjorde det, som var dårlig gjort av meg på den tida) Men... Men... det har vært mye mer skytinger av Trans personer siden den gang. Og den fortsetter. Den nylige kom fra Canada https://nypost.com/2026/02/11/world-news/tumbler-ridge-mass-shooter-idd-as-18-year-old-van-rootselaar/ Ikke for lenge sida Endret mandag kl 12:31 av GameWizard 1 1
Mr.M Skrevet mandag kl 12:35 Skrevet mandag kl 12:35 GameWizard skrev (41 minutter siden): Bare lurer på... i gjennomsnitt. Hvor mange transpersoner av prosent finnes det i verden. Og hvor mange av de har drevet med våpen terrorisme. Noen teorier er at hormonterapi, medisinske midler og eierskap av våpen kan ha tilknytninger til slikt? Innenfor en selvmordsmentalitet. det er kjent fra før at mange trans-personer sliter med psykiske utfordringer og usikker identitet. Så skulle man tro at siden samfunnet har blitt såpass liberalt etterhvert, burde slike problemer minske. Men, samtidig har jo alt på en måte blitt mer kaotisk også, sosiale medier, forventningspress osv. at det ikke akkurat er blitt enklere å være ung, spesielt ikke hvis du har problemer. jeg tror ikke det er en "transe-epidemi" som har begynt skyte folk, det er bare at noen (Trump/Maga) misliker transgender generelt, og nå prøver å lage noe ut av det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå