Wheeljack Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Henta seg bra inn igjen. Håper det ikke blir lureløp foran, da kommer Lamparter seg opp relativt billig.
Wheeljack Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Prøvde å rykke, men Hirvonen henger GODT på Endret 7 timer siden av Wheeljack
Woff Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) GULL!! Da har vi 16 gull!! Endret 7 timer siden av Woff 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Dette var desverre det siste interessante jeg fikk se dette OL ,men du så gøy! Endret 6 timer siden av Tussi
Wheeljack Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minute ago, Tussi said: i tetessabte Tipper det skulle stå "interessante" Fortsatt fellesstart i skiskyting og 50k for både menn og kvinner igjen. Er ikke det interssant? (genuint spørsmål, ikke dømmende) 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Wheeljack skrev (Akkurat nå): Tipper det skulle stå "interessante" Fortsatt fellesstart i skiskyting og 50k for både menn og kvinner igjen. Er ikke det interssant? (genuint spørsmål, ikke dømmende) Jo, kjempe! Men jeg skal jobbe.... skal rette innlegget mitt ja
Wheeljack Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 23 minutes ago, Tussi said: Jo, kjempe! Men jeg skal jobbe.... skal rette innlegget mitt ja Ah... synd. Er såpass heldig at jeg har kontorjobb så jeg kan ha sendingene på i bakgrunnen mens jeg jobber (og heller bare være litt selektiv med hvilke møter jeg aksepterer 😂) Noe helt annet. Mulig fordi fra et lyd-perspektiv så er italiensk relativt likt norsk, men syntes ikke uttalene av mange veldig norske navn har vært så halvgærne. Jeg mener... Alle kan si "Johannes"siden det er et bibelsk navn, men "Høsflot Klæbo?" Eller nå nylig "Lurås Oftebro". Perfekt er det ingen som forventa, men virker som dem har gjort en ærlig innsats på å prøve å få uttalen så lik originalspråket som mulig. 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Wheeljack skrev (1 minutt siden): Ah... synd. Er såpass heldig at jeg har kontorjobb så jeg kan ha sendingene på i bakgrunnen mens jeg jobber (og heller bare være litt selektiv med hvilke møter jeg aksepterer 😂) Noe helt annet. Mulig fordi fra et lyd-perspektiv så er italiensk relativt likt norsk, men syntes ikke uttalene av mange veldig norske navn har vært så halvgærne. Jeg mener... Alle kan si "Johannes"siden det er et bibelsk navn, men "Høsflot Klæbo?" Eller nå nylig "Lurås Oftebro". Perfekt er det ingen som forventa, men virker som dem har gjort en ærlig innsats på å prøve å få uttalen så lik originalspråket som mulig. Haha, jeg så medaljeseremonien, det var noen rare ord ja Kos dere med resten av OL 😁 håper på noen flere medaljer 😁
Imaginacíon Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 41 minutes ago, Wheeljack said: Tipper det skulle stå "interessante" Fortsatt fellesstart i skiskyting og 50k for både menn og kvinner igjen. Er ikke det interssant? (genuint spørsmål, ikke dømmende) Curling blir også interessant. Spesielt hvis de skulle klare å vinne mot Canada i kveld. 1
Wheeljack Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 5 minutes ago, Imaginacíon said: Curling blir også interessant. Spesielt hvis de skulle klare å vinne mot Canada i kveld. Ja stemmer, curling holder også på enda. Som jeg så i en tråd på reddit i dag:
Imaginacíon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Koreaneren har gått bra. 2 sekund bak olympisk rekord. Endret 5 timer siden av Imaginacíon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå