Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 9 minutes ago, kremt said: Sverige sist. Poetisk Sjokkerende dårlig av en tidligere stornasjon.
SilverShaded Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg unner så inderlig Iversen den gullmedaljen ! 1
Jotun Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja det var veldig kjekt!! Denne har han jobbet for! 1
Imaginacíon Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Della Mea må ha kjørt fenomenalt så langt opp som hun kjørte seg. Thea 5 hundredeler foran.
Jotun Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden (endret) Jada!!!!!!!!!!!! I tredje siste svingen 🤣🤣🤣🤣 Satser på siste kjører ut 🤷 Endret 43 minutter siden av Jotun 1
Imaginacíon Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Blir det ikke delt ut bronsje nå, eller hvordan blir det?
SilverShaded Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Blir det ikke delt ut bronsje nå, eller hvordan blir det? Nei, ikke når det er to sølv. Men tenk det, sølv for en kvinne, når gutta ikke har klart en eneste medalje.. 1
Imaginacíon Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Maren skyter godt. Michelot bommer. Lover godt.
Jotun Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Tandrevold altså..... Hu er litt Emil Iversen. Unner snart henne noe positivt i år.
Imaginacíon Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden 1 minute ago, Jotun said: Tandrevold altså..... Hu er litt Emil Iversen. Unner snart henne noe positivt i år. Jeg tror hun er på nippet til å gi seg i sporten. Veldig negativt intervju i en avis, VG eller Dagbladet tror jeg.
Jotun Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Ja hun har slitt med veldig mye de siste sesongene og eg har vært redd for at hun legger opp. Har jo denne helsa og. Derfor vil eg at hu gjør noe bra snart. Fortjener det. Liker Tandrevold ♥️ 1
Imaginacíon Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Vittozzi skyter med fenomenal hastighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå