Wheeljack Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Typisk... her trodde Klæbo at han hadde vinni enda en medalje så kommer sånne avslørende målfoto som det her. 1
Tussi Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Wheeljack skrev (15 minutter siden): Typisk... her trodde Klæbo at han hadde vinni enda en medalje så kommer sånne avslørende målfoto som det her. Som hva?
Wheeljack Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar (endret) 2 minutes ago, Tussi said: Som hva? Forrige kommentar - det var forsøk på humor fra min side. 45 minutes ago, Jarmo said: Endret 19. februar av Wheeljack 1 1
Tussi Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Wheeljack skrev (8 minutter siden): Forrige kommentar - det var forsøk på humor fra min side. Så det ikke, det var artig 😁
Imaginacíon Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar De tar jevnt innpå. Fornuftig å ta det litt med ro og spare til siste runde.
Imaginacíon Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Blir et lureløp nå siden det ikke lønner seg å gå i tet.
obygda Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Blir et lureløp nå siden det ikke lønner seg å gå i tet. Blir kjedelig dette...ingen kan vel gå ifra med sånt vær og føre
Tussi Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar (endret) Jeg synes ikke de norske skal bruke krefter på å dra de andre hele tiden og tape fordi de er utslitt Endret 19. februar av Tussi
Imaginacíon Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar (endret) 2 minutes ago, Wheeljack said: Geiger måtte smake på snøen. Det koster krefter Japaneren og. Mye ble avgjort der. Endret 19. februar av Imaginacíon
Imaginacíon Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Østerrikeren fallt også. Norge og Finland igjen. Bare å holde seg på bena nå.
SilverShaded Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Jens skal vel slå finnen alle dager i uka...blir spennende !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå