Wheeljack Skrevet onsdag kl 14:09 Skrevet onsdag kl 14:09 Var vel (nesten) bare Preuss som fyllte der? Tilogmed Jeanmonnot brukte to ekstraskudd.
Tussi Skrevet onsdag kl 14:10 Skrevet onsdag kl 14:10 Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Brukbar skyting av Juni Med litt flaks tar vi medalje her
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 14:14 Skrevet onsdag kl 14:14 4 minutes ago, Tussi said: Med litt flaks tar vi medalje her Kan til og med bli gull. 1
Wheeljack Skrevet onsdag kl 14:15 Skrevet onsdag kl 14:15 Det der fikk jeg rett og slett gåsehud av. Rått. 1
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 14:19 Skrevet onsdag kl 14:19 Oj Arnekleiv er stiv. Men hun har gjort en bra innsats.
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 14:20 Skrevet onsdag kl 14:20 Frankrike kopierer 2dre etappen og med kjempeopphenting.
Wheeljack Skrevet onsdag kl 14:21 Skrevet onsdag kl 14:21 Masse press, inn fordi Tandrevold ikke kan skyte lengre, fylle på siste og prøve å holde vekk for en helt super Lou Jeonmonnot. Syntes det var en bra innsats jeg. 1
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 14:25 Skrevet onsdag kl 14:25 Enten går Knotten litt vel rolig, eller så har Michelot åpnet knallsterkt.
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 14:32 Skrevet onsdag kl 14:32 Frankrike er nok umulig i dag, selv med Maren på siste etappe.
Wheeljack Skrevet onsdag kl 14:32 Skrevet onsdag kl 14:32 Må jo bare berømme etappene til Jeanmonnot og Michelon
Wheeljack Skrevet onsdag kl 14:34 Skrevet onsdag kl 14:34 Syntes alle tre har levert bra så langt jeg. Frankrike kan man liksom ikke sammenligne seg med da det virker som dem opererer i en helt annen liga.
Imaginacíon Skrevet onsdag kl 14:35 Skrevet onsdag kl 14:35 Knotten holder følge med Øberg. Det er lovende i forhold til Sølvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå