BadCat Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Jeg greier nesten ikke å se på vinteridrett. Jeg forventer at noen skader seg stygt hvert øyeblikk.
CorvusRaven Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar BadCat skrev (Akkurat nå): Jeg greier nesten ikke å se på vinteridrett. Jeg forventer at noen skader seg stygt hvert øyeblikk. Hahaha, ikke bra 😛
obygda Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Mr.Duklain skrev (4 minutter siden): Hva sier reglene? At man må ha en fordel av hendelsen. Mao først må det være brudd..deretter skal man vurdere om det gir en avgjørende fordel. Tidligere var det nok med et brudd på reglene for å bli disket..nå må man også vurdere om det ga en fordel 1
obygda Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Skulle ikke ha skrevet det om bedre i løypa Knotten har aldri vært blant de raskeste...Kirkeide er bedre 1 1
CorvusRaven Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar obygda skrev (1 minutt siden): At man må ha en fordel av hendelsen. Mao først må det være brudd..deretter skal man vurdere om det gir en avgjørende fordel. Tidligere var det nok med et brudd på reglene for å bli disket..nå må man også vurdere om det ga en fordel Jeg syns burte ha gemle reglene, gjør man noe og prøver JUKSE, så bør man bli disket. Samme som i andre SPILL osv.
CorvusRaven Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Skulle ikke ha skrevet det om bedre i løypa Nå er vi på 2 plass.
obygda Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Rexxus121 skrev (Akkurat nå): Jeg syns burte ha gemle reglene, gjør man noe og prøver JUKSE, så bør man bli disket. Samme som i andre SPILL osv. Jada..det er mange meninger om reglene...kutt ut offside i fotball... 3
CorvusRaven Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar obygda skrev (1 minutt siden): Jada..det er mange meninger om reglene...kutt ut offside i fotball... Den er jeg faktiskt enig i og kutte ut. Enten er man god eller så er man ikke. Burte være lov gå alene med Ballen når man er GOD? Hva er poenget egentlig? Man har jo en Keeper som skal være GOD:
Imaginacíon Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 9 minutes ago, Wheeljack said: Presset på Kirkeeide må være enormt. Jeg har fortsatt klokketrua Hvis ikke Simon skyter seg bort på stående tror jeg gullet er delt ut allerede 2
obygda Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar HF- skrev (Akkurat nå): Skal mykje til for å få medalje no 1 ekstraskudd...er ikke mer 1
Wheeljack Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar (endret) 1 minute ago, HF- said: Skal mykje til for å få medalje no Medalje nei? Det er tre stykker som (foreløpig) kjemper om sølv og bronse. Norge og Kirkeeide er en av dem. Endret 8. februar av Wheeljack 1
Imaginacíon Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 1 minute ago, Wheeljack said: Medalje nei? Det er tre stykker som (foreløpig) kjemper om sølv og bronse. Norge og Kirkeeide er en av dem. Da sprakk vi 1
Wheeljack Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Just now, Imaginacíon said: Da sprakk vi Yup. Der glapp det. Jeg taper hundrelapp nummer to dag. 😋 1
CorvusRaven Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Wheeljack skrev (Akkurat nå): Yup. Der glapp det. Jeg taper hundrelapp nummer to dag. 😋 Omg hahaha, ikke BRA. 🤣
Wheeljack Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Trur den som er mest sinna på Maren er Maren sjøl. Frankrike tror jeg ikke det hadde vært noe å gjøre med i dag uansett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå