en som bare lurer på mye rart Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Skriv inn antall steg du har gått på 1 døgn. Her skal det kun oppgies et høyere antall steg enn forige post. Utfordrer dere til gå flere steg enn det siste og høyeste antall skritt på en dag. Ops dette er kunn steg som er gått på 1 døgn i 2026. Lykke til
halnes1 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Kan ta med at niesen min gikk 100 033 skritt på 1 dag, mor var ut med mat og drikke stasjoner. Kom til og med i avisa 😀
en som bare lurer på mye rart Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Var det i 2026 dem gikk så mye?
halnes1 Skrevet 27. april Skrevet 27. april en som bare lurer på mye rart skrev (På 25.4.2026 den 21.43): Var det i 2026 dem gikk så mye? 2025
Vokteren Skrevet 27. april Skrevet 27. april en som bare lurer på mye rart skrev (På 20.1.2026 den 14.30): Skriv inn antall steg du har gått på 1 døgn. Her skal det kun oppgies et høyere antall steg enn forige post. Utfordrer dere til gå flere steg enn det siste og høyeste antall skritt på en dag. Ops dette er kunn steg som er gått på 1 døgn i 2026. Lykke til Jeg lurer også på mye rart. Hvorfor skriver du feks «mest steg» når det heter flest steg om antall ? Hvorfor skriver du «Ops» når det heter obs som i observer ? Hvorfor skriver du «kunn» når det heter kun i begrensende betydning ?
obygda Skrevet 27. april Skrevet 27. april Vokteren skrev (12 minutter siden): Jeg lurer også på mye rart. Hvorfor skriver du feks «mest steg» når det heter flest steg om antall ? Hvorfor skriver du «Ops» når det heter obs som i observer ? Hvorfor skriver du «kunn» når det heter kun i begrensende betydning ? Skrivefeil er lov. Ikke alle er like stødige. Og noen bryr seg heller ikke. Skriver både fra mobil og pc selv. Det oppleves enklere å skrive korrekt via pc. La oss konsentrere oss om innhold,ikke skrivefeil. Jeg bruker ikke skritteller selv lenger. Men fra tidligere vet jeg at skrittantall over 20.000 krevde at man var ute på tur. 10.000 mulig å oppnå ved å være litt aktiv gjennom dagen. Ned mot 5000 tyder på inaktivitet og f.eks kontorjobb. Jeg husker jeg bikket over 30.000 de dagene jeg var ute på tur i marka. Jeg vet at jeg har gått en god del lengre enn det tidligere på fotturer,men brukte da ikke skritteller. Vil si at over 30.000 krever dedikert innsats..
en som bare lurer på mye rart Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april halnes1 skrev (22 timer siden): 2025 ok. men uansett bra innsatt. da er rekorden nå 20100.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå