Fatninja Skrevet 30. januar Forfatter Skrevet 30. januar Tallene i denne videoen varierer mellom 6 000 - 33 000. Det er en 12 minutter og 44 sekunder lang video.
Mbappe09 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Alle mine iranske venner vil se dette regimet til helvete vekk fra denne jord. 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar De iranere jeg kjenner insisterer på at det fortsatt heter Persia. 1
Mbappe09 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Mannen med ljåen skrev (16 minutter siden): De iranere jeg kjenner insisterer på at det fortsatt heter Persia. Det skal bli en gledens dag å se dette drittregimet lide. Jeg håper iranerne gir dem den straffen de fortjener. Dette er Milosevic med steroider. 2
DukeNukem3d Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Neptun1 skrev (8 timer siden): Omtales knapt i NrK og TV2s nyhetssendinger. Å google frem hva de har skrevet siste måneden om Iran gir sikkert et forholdstall på 1:100 i forhold alt som dekkes i USA. F.eks. at Trump hadde hanske på ei hånd (!) i går. Alle forsider er prydet av Trump og ICE, ingenting om Iran. Åpne ei avis og se hva som totalt dominerer! Om ICE hadde åpnet ild mot ubevæpnede demonstranter, stormet inn i sykehus og henrettet skadde demonstranter - hvordan tror du oppstandelsen hadde blitt i Norge? Yep, de har for all del laget en del gode saker. Men trykket er langtfra det samme som enkelte andre saker ja... Misforstå meg rett: jeg synes ICE opplegget og Trump er noe forbanna tøv, men det er jo veldig lite sammenlignet med store krigsforbrytelser og ren nedslakting av sivile i Iran. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå