ilpostino Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Jeg var hos tante og onkel i går. De had kjøpt ny tv med Android tv, og har begge had iphone. Chromecast er på tv'en men hva må installeres på en av enhetene for at man kan caste?
^fmj Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Ser det er en app til iPhone som heter DoCast. Andre anbefaler Replica og WebVideoCast. Sjekket at den ikke har innebygd AirPlay?
ilpostino Skrevet 25. desember 2025 Forfatter Skrevet 25. desember 2025 Det virker som at tv'er fra Sony har AirPlay innebygget, men dette er en Samsung og jeg fant ingenting i menyen som tilsa AirPlay var innebygd.
onkel_jon Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Samsung har vel AirPlay og https://www.samsung.com/no/tvs/smart-tv/connect-your-phone/
bzzlink Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 På iPhone så er vel casting til Android bygget inn i hver app. Så opp til apputvikleren om du får castet. Generell skjermdeling vet jeg ikke om funker på noe vis
Emsal Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Det er ikke noe problem å streame fra iPhone, du må bare se etter streaming ikonet på appen. Her er fra nrk appen.
toralfb Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 De fleste strømme tjenester støtter Chromecast på iPhone via tilsvarende ikon som vist ovenfor? Android telefoner har også mulighet til å vise bilde fra selve telefonen, men den funksjonen er mest egnet til stillbilder og ikke video.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå