vegaast96 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hei, Har tidligere hatt en taklampe som jeg ønsker å bytte ut. Har kjøpt ei skinne med spotter, men har problemer med å få montert den riktig vei. Takboksen har to skruer, men jeg ønsker skinnen andre veien som vist på bildet. Finnes det noen adaptere eller en smart måte å løse dette på?
kremt Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Løsne skruene litt og prøv å vri den ringen, skal være løs. Du må kanskje skjære bort litt sparkel før du klarer det.
vegaast96 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden kremt skrev (19 minutter siden): Løsne skruene litt og prøv å vri den ringen, skal være løs. Du må kanskje skjære bort litt sparkel før du klarer det. Sitter helt fast, er et ganske nytt annlegg, så regner med at den er skrudd fast på en eller annen måte jeg ikke ser. Har tatt ut alle skruer uten at det hjalp
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ringen kan ofte vris. Kanskje din ikke kan? Endret 2 timer siden av Mannen med ljåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå