Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 09:00 Skrevet lørdag kl 09:00 Hva var det beste spillet i 2025? Stem på din favoritt i Gamer.nos leserkåring. Les hele saken på Gamer.no»
Tongo Skrevet lørdag kl 11:06 Skrevet lørdag kl 11:06 (endret) Har ikke kost meg så mye med et spill som Expedition 33 på leeeeenge. KCD2 er også der oppe. Det som er synd med den norske befolkningen når det kommer til spill er at mange kun spiller multiplayer. Når Komplett hadde black friday stream så meldte Paste at ARC er årets spill. Spiller disse folkene noe annet enn Fortnite, ARC, COD, BF, FIFA? Endret lørdag kl 11:07 av Tongo 1
Runis Skrevet lørdag kl 11:54 Skrevet lørdag kl 11:54 47 minutes ago, Tongo said: Har ikke kost meg så mye med et spill som Expedition 33 på leeeeenge. KCD2 er også der oppe. Det som er synd med den norske befolkningen når det kommer til spill er at mange kun spiller multiplayer. Når Komplett hadde black friday stream så meldte Paste at ARC er årets spill. Spiller disse folkene noe annet enn Fortnite, ARC, COD, BF, FIFA? Det norske publikumet er uansett smalt, E33 kommer til å gjøre det stort på Game Awards.
Moonbladewielder Skrevet lørdag kl 12:01 Skrevet lørdag kl 12:01 E33, ingen tvil! Fantastisk spillår, men helt klart den beste opplevelsen jeg har hatt i år - og på lang tid generelt!
Chaos_Niddhogg Skrevet lørdag kl 13:36 Skrevet lørdag kl 13:36 Vedder på at E33 vinner, men blir artig å se til slutt uansett. Synes egentlig vi burde vente til Januar for slike ting sānn at alle spill er med, gjelder og Game "awards" showet som alle ser på for nyheter.
TheKims Skrevet lørdag kl 13:39 Skrevet lørdag kl 13:39 Tongo skrev (2 timer siden): Har ikke kost meg så mye med et spill som Expedition 33 på leeeeenge. KCD2 er også der oppe. Det som er synd med den norske befolkningen når det kommer til spill er at mange kun spiller multiplayer. Når Komplett hadde black friday stream så meldte Paste at ARC er årets spill. Spiller disse folkene noe annet enn Fortnite, ARC, COD, BF, FIFA? Hvorfor er det synd? Jeg spiller utelukkende multiplayer fordi jeg synes spill er gøyere å spille i lag og mot andre. Har prøvd diverse singleplayer som har fått gode kritikker, men jeg mister interessen ganske fort.
firberblad Skrevet lørdag kl 18:41 Skrevet lørdag kl 18:41 KCD 2 og E33 i den rekkefølgen for min del. Men så er det og utelukkende basert på mine preferanser.
LampeLars94 Skrevet lørdag kl 21:08 Skrevet lørdag kl 21:08 Look Outside for meg. Ikke fått spilt E33 enda dog.
disk Skrevet søndag kl 12:37 Skrevet søndag kl 12:37 Eg var skeptisk til E33, spesielt kampsystemet (da eg vektlegger god combat veldig mye). Eg synes faktisk kampsystemet i E33 var den desidert største overraskelsen for meg, det er fantastisk gøy. Trodde det var noe drit kjedelig som i heartstone og slike spill. E33 viser at kreativitet, dialog osv har mye å si i spill. Så eg tror KI kan hjelpe begavete utviklere/designere til å lage gode spill uten å trenge 100 mill fra investorer som ikke liker risiko som kreativitet kan medbringe. Samtidig vil KI hjelpe drittspill som melker kundene sine også
Fenris Helheim Skrevet søndag kl 12:49 Skrevet søndag kl 12:49 Sikkert en upopulær mening. Men Dune Awakening fortjener å være på lista. Og er mitt goty i år. Endgamet var ikke bra MEN resten var nydelig lagd. Musikken og stemningen var full treff. Det var reisen med og uten venner i det spillet som var det mest magiske i år. Noe ingen andre spill klarer å nå opp til. Selv ikke KDC2 som eg likte godt.
Tongo Skrevet søndag kl 14:12 Skrevet søndag kl 14:12 TheKims skrev (På 6.12.2025 den 14.39): Hvorfor er det synd? Jeg spiller utelukkende multiplayer fordi jeg synes spill er gøyere å spille i lag og mot andre. Har prøvd diverse singleplayer som har fått gode kritikker, men jeg mister interessen ganske fort. Formulerte meg kanskje ikke helt rett. Det som er synd er mange ikke opplever flere spill enn bare disse multiplayer-spillene. Det er greit at du syns multiplayer er gøyere, men du har i hvertfall prøvd andre sjangre og prøvd andre spill for å få en større forståelse. Jeg har kompiser som ikke vet om noe annet enn League of Legends eller COD og melder med engang de hopper på hypetoget til ARC Raiders at dette er GOTY
Gunfreak Skrevet søndag kl 16:48 Skrevet søndag kl 16:48 Kingdom Come 2, er eneste "storspillet" jeg har spilt i år. Så da er jo det naturlig nok det jeg mener er best.
Peteguy Skrevet mandag kl 08:19 Skrevet mandag kl 08:19 Må bli Death Stranding 2 etterfulgt of Snake Eater. KC2 kunne sikkert blitt det men får ikke spilt det nok. Feil spill å spille med samboer. Enda ikke ferdig med quest med å finne tilbake til hunden vår=)
Leffernan Skrevet mandag kl 11:00 Skrevet mandag kl 11:00 Fenris Helheim skrev (22 timer siden): Sikkert en upopulær mening. Men Dune Awakening fortjener å være på lista. Og er mitt goty i år. Endgamet var ikke bra MEN resten var nydelig lagd. Musikken og stemningen var full treff. Det var reisen med og uten venner i det spillet som var det mest magiske i år. Noe ingen andre spill klarer å nå opp til. Selv ikke KDC2 som eg likte godt. Tror det er endgame som gjør at det ikke er på lista. Jeg STORKOSTE meg som solospiller i ukesvis helt til det kom en helt sinnsyk grind med turer frem og tilbake som sugde livet ut av meg.
Baljepiraten Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lett, selv om det er har kommet mange gode spill i år: Elden Ring Nightreign. Death stranding 2 på en andreplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå