kjell arne halv Skrevet i går, 08:59 Skrevet i går, 08:59 Hei. Jeg har vært tilkoblet 5GHZ nettverks tilkobling. Nå får jeg bare koblet til med 2.4 Ghz, Når jeg prøver å koble til 5G i internett tilgangen så får jeg beskjed "kan ikke koble til" Pc, windows 11
Nimrad Skrevet i går, 09:30 Skrevet i går, 09:30 kjell arne halv skrev (30 minutter siden): Hei. Jeg har vært tilkoblet 5GHZ nettverks tilkobling. Nå får jeg bare koblet til med 2.4 Ghz, Når jeg prøver å koble til 5G i internett tilgangen så får jeg beskjed "kan ikke koble til" Pc, windows 11 Har det skjedd noe i mellomtiden her? Ny PC/nytt utstyr, nye innstillinger på router, oppdateringer etc.?
Svein M Skrevet i går, 10:12 Skrevet i går, 10:12 En kan prøve "glem nettverk", også velge det inn igjen og legge inn passord på nytt.
kjell arne halv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Hi. Ikke noe har skjedd i mellomtiden . jeg har fibertilkobling trådløs fra huseier, Han sier at hanhar heller ikke gjort noe
sedsberg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Prøvd å restarte router? Ikke ukjent at de kan krasje i ny og né. Har hatt flere oppdrag med PC-er hvor WiFi ikke fungerer og hvor det viste seg at routeren hadde klikka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå