Tronhjem Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden (endret) obygda skrev (8 minutter siden): Vi har en plikt overfor kommende generasjoner å ta vare på de naturressurser vi har på best mulig måte så vi slipper å bygge ut mer enn nødvendig. Dette "driter" deler av MDG sekten fullstendig blanke i og vil dele ut vår natur på rot til EU i ett forsøk på å redde klimaet. Jeg svarte deg lengre opp i tråden at MDG er enig med deg når det gjelder vindkraft i "urørt" natur. Det gir du blaffen i å forhlde deg til og fortsetter å "kritisere" MDG for et standpunkt som kun fins i dine fordommer mot partiet: "MDG vil aldri tillate vindmøller i sårbar natur, reinbeiter eller friluftsverdier. Men det er mulig å bygge ut noe fornybar energi enn i dag uten å ødelegge natur. Det kan være alt fra utbygging av mindre turbiner langs norske motorveier, ved industriparker eller i kunstige granskoger med svært lav naturverdi og lite biologisk mangfold, sier Hermstad." https://mdg.no/politikk/aktuelt/nyhet/lm-energi Dette gjør dine påstander og meninger totalt uinteressante. Endret 12 minutter siden av Tronhjem 2
Smule8o Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Hvor mange av disse landene tror dere eventuelt vil følge Norges lysende eksempel med å slutte å produsere olje/gass? Og enn så lenge Europa ikke har lagt frem en eneste realistisk plan for å fase ut forbruket av olje og gass, hvilke flotte "demokratiske" regimer skal Europa støtte?
obygda Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Tronhjem skrev (2 minutter siden): Jeg svarte deg lengre opp i tråden at MDG er enig med deg når det gjelder vindkraft i "urørt" natur. Det gir du blaffen i å forhlde deg til og fortsetter å "kritisere" MDG for et standpunkt som kun fins i dine fordommer mot partiet: "MDG vil aldri tillate vindmøller i sårbar natur, reinbeiter eller friluftsverdier. Men det er mulig å bygge ut noe fornybar energi enn i dag uten å ødelegge natur. Det kan være alt fra utbygging av mindre turbiner langs norske motorveier, ved industriparker eller i kunstige granskoger med svært lav naturverdi og lite biologisk mangfold, sier Hermstad." https://mdg.no/politikk/aktuelt/nyhet/lm-energi Dette gjør dine påstander og meninger totalt uinteressante. Jeg har møtt mange MDG velgere som mer enn gjerne ofrer vår natur på klima alteret. Vi kan ikke redde verden,men bør holde orden i eget hus er min holdning. Dessverre er ikke alle i MDG sekten enige i dette noe denne tråden også viser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå