Paratech Skrevet 29. november Skrevet 29. november (endret) Herren ønsket alle en god jul Endret 2. desember av Paratech
trn100 Skrevet torsdag kl 20:12 Skrevet torsdag kl 20:12 Paratech skrev (På 29.11.2025 den 18.27): Herren ønsket alle en god jul Så da er han like god som meg? 😉
Paratech Skrevet i går, 07:12 Forfatter Skrevet i går, 07:12 (endret) Det mysteriet er umulig å si noe om. Hans veier er uransakelige, og det samme er det uransakelig å si om han er god eller ikke, fordi han har gjemt dette også i den uransakeligheten. Endret i går, 07:52 av Paratech
Capitan Fracassa Skrevet i går, 08:53 Skrevet i går, 08:53 Paratech skrev (1 time siden): Det mysteriet er umulig å si noe om. Og allikevel sier du noe om det. Artig selvmotsigelse ☺️ Paratech skrev (1 time siden): Hans veier er uransakelige, og det samme er det uransakelig å si om han er god eller ikke, fordi han har gjemt dette også i den uransakeligheten. Hvordan vet du at han har gjemt dette? Hvordan kan du si dette om et mysterium du selv sier det er umulig å si noe om? Har du flere selvmotsigelser å kommer med?
leticia Skrevet i går, 10:45 Skrevet i går, 10:45 trn100 skrev (På 11.12.2025 den 21.12): Så da er han like god som meg? 😉 Du er vel en herre du også
Paratech Skrevet i går, 12:48 Forfatter Skrevet i går, 12:48 (endret) leticia, kan du ta over diskusjonen med Capitan Fracassa, jeg må ut en tur har juleplikter, du diskuterer bare til ditt beste evne Endret i går, 12:49 av Paratech
leticia Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Paratech skrev (8 timer siden): leticia, kan du ta over diskusjonen med Capitan Fracassa, jeg må ut en tur har juleplikter, du diskuterer bare til ditt beste evne Jeg har ingenting usnakket med @Capitan Fracassa, og hvem er denne herren du ønsker å snakke om? Verden består av over 4 milliarder herrer, du må være litt mer spesifik enn dette. Men det er hyggelig at den herren du ønsker å snakke om ønsker oss god jul da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå