Gå til innhold

Tung start for Black Ops 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid likt singleplayer delen, men første gang jeg har droppet spillet, har forspvidt spilt det meste av AAA/AA og dette blir vel en av de 4-5 jeg ikke tar meg bryet å kjøpe. 

Synd de ødela story samt easy/normal vanskelighetsgrad for 4 stk og ikke engang veteran. 

jaja, multiplayer aldri vært for meg så har blitt dyre singleplayerspil uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke at folk betaler 950kr for dette spillet. Visst jeg skal lange ut slike summer så må det være et 10/10 spill som gir meg mange timer med morro.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Rart å tenke på hvor bra COD faktisk var en gang i tiden. Elsket serien mellom cod 2 og cod

MW 3 (de orginale). Modern warfare var banebrytende i både singelplayer og multiplayer, de satte en ny standard for konsoll spillere som ikke hadde tilgang på CS. Så fikk de en opptur igjen med relaunchen av MW + Warzone som var veldig bra. Intill de kjørte det rett i grøfta igjen, og så lanserer de bo7 og er skuffet over salgstall! Hvem er det de prøver å appellere til med det her? Serien er jo nærmere Halo nå, hvorfor går de ikke for autisme og gritty'nes som er det folk vil ha?

• Liker 1
Skrevet
må si at multiplayer faktisk er ganske bra. er som regel maps som maker eller breaker cod etter min mening, og de fleste mapsa i bo7 er gode. er mer i retning som de gamle mapsa, hvor det er 3 lanes, slik at man ikke blir skutt fra hundre forskjellige vinkler. movementen er bra og det føles ikke hinsides kjapt ut som tidligere. campaign og bruk av ai kan ryke og reise, men selve multiplayeren er god. syns derimot det er ekstremt irriterende at for pc spillere så MÅ man spille med folk på konsoll som har aim assist. føles helt håpløst ut iblant, og det vil nok være grunnen til at jeg ikke kommer til å spille så altfor lenge.
  • Liker 1
Skrevet

Det er skikkelig trist å se hvor cod har tatt veien.

Jeg var 11år gammel når jeg ble introdusert for COD 2 i 2005 hjemme hos faren til en kompis som spilte dette.

Han endte med å kjøpe dette til sønnen sin så satt vi 2kompiser på 1 pc og faren på den andre pcen og hadde 1v1's , der lærte vi utrykk som "camping" etc.

"Jeg syns det lukter grillpølser her jeg gutter!" var utsagn som kom gapende fra stua når vi gjemte oss på diverse maps.

RIP cod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...