Maskinfører Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden leticia skrev (13 minutter siden): Jo det er den. https://www.nrk.no/ytring/religion-skader-samfunnet-1.13885605 Edit: Den er kanskje viktig for deg. Men slik jeg ser den (og religion generelt) så hindrer den fri tanke, den er kontrollerende, og den undertrykker visse grupper i samfunnet. Ja det er godt mulig den er det siden jeg er konservativ kristen 1
DukeNukem3d Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) leticia skrev (5 minutter siden): Drar du faktisk i kirken på julaften? Når du påstår du ikke tror på gud? Selvsagt! Koselig det Jeg drar i bryllup, konfirmasjoner og begravelser i kirken også selv om jeg ikke er en troende. Endret 7 timer siden av DukeNukem3d
leticia Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden DukeNukem3d skrev (Akkurat nå): Selvsagt! Koselig det Jeg drar i bryllup, konfirmasjoner og begravelser i kirken også selv om jeg ikke er en troende. Ok, jeg gjør ingen av delene. Jeg holder meg utenfor det bygget når det er religiøse seremonier der. Går greit å besøke kirkebygg for bygningens skyld. Har f.eks vært i Pavepalasset i Avignon. Det er fascinerende med arkitekturen. Jeg har forresten vanskelig for å tro på at du ikke er en troende, på måten du forsvarer kristendom i diverse tråder. 😜 1
leticia Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja det er godt mulig den er det siden jeg er konservativ kristen Da er sikkert det rett for deg 💌
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden leticia skrev (3 timer siden): Ok, jeg gjør ingen av delene. Jeg holder meg utenfor det bygget når det er religiøse seremonier der. Går greit å besøke kirkebygg for bygningens skyld. Har f.eks vært i Pavepalasset i Avignon. Det er fascinerende med arkitekturen. Jeg har forresten vanskelig for å tro på at du ikke er en troende, på måten du forsvarer kristendom i diverse tråder. 😜 Det er et godt tegn at du er skeptisk. Folk kan utgi seg for hva som helst på et forum og dette er en påstand det er vanskelig å dokumentere noen av vegene. I virkeligheten er vel det beste jeg kunne klart å gi deg attest på at jeg en gang i tiden ble borgelig konfirmert hos human-etisk forbund. (Som jeg ikke lenger liker forresten, da de er Islam-forsvarere)
Karltorbj Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden DukeNukem3d skrev (1 time siden): Det er et godt tegn at du er skeptisk. Folk kan utgi seg for hva som helst på et forum og dette er en påstand det er vanskelig å dokumentere noen av vegene. I virkeligheten er vel det beste jeg kunne klart å gi deg attest på at jeg en gang i tiden ble borgelig konfirmert hos human-etisk forbund. (Som jeg ikke lenger liker forresten, da de er Islam-forsvarere) Hvordan da? Forsvarer de lysebrune innvandrere?
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Karltorbj skrev (1 time siden): Hvordan da? Forsvarer de lysebrune innvandrere? Hvor mange ganger må dere høre det før dere lærer? Islam er ikke en rase. Også folk som er hvite i huden kan bli idioter av ideologien/religionen. Dette er et av problemene med Human Etisk Forbund, de kritiserer veldig gjerne kristendom ved enhver anledning men er veldig forsiktige med å si noe kritisk om Islam. Selv om Islam er en mye verre religion på alle mulige måter. (Egentlig minner reaksjonen din litt om HEF) Endret 1 time siden av DukeNukem3d
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden DukeNukem3d skrev (16 minutter siden): Hvor mange ganger må dere høre det før dere lærer? Islam er ikke en rase Det er den nye iskremem fra henning olsen. IsLam er en litt ullen variant av vaniljeis med litt lakris på toppen. Kristendommen er forøvrig bare en omskriving..en forkortelse om du vil. Kristen var nemlig en veldig slem viking som ble dømt for kjettersk oppvigleri. Derav navnet kristen dommen som i moderne tid bare skrives kristendommen. Bibelen inneholder selve dommen skrevet i roman form.
PÃ¥inter Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden leticia skrev (7 timer siden): Jeg holder meg utenfor det bygget når det er religiøse seremonier der Fordi?
PÃ¥inter Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden leticia skrev (7 timer siden): Jeg har forresten vanskelig for å tro på at du ikke er en troende, på måten du forsvarer kristendom i diverse tråder. 😜 Fordi alle ateister tenker som deg mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå