DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Folkflesk skrev (1 minutt siden): Hva er du så pissredd for? Kan du ikke holde denne type trolling til twitter? 1 1
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Mannen med ljåen skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke pissredd, jeg går ut om natten om jeg må. Men jeg er klar over at det er en risiko for å bli kulturberiket av mangfold. Vi får håpe du blir det da. For det må være kjipt å være så redd for alle rundt seg som ser litt annerledes ut. Endret 3 timer siden av Folkflesk 1
Mannen med ljåen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Samme for meg hvordan de ser ut. Det står regelmessig i avisen at de har kniv og er interessert i mobiltelefoner. 2
Ballalaika Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folkflesk skrev (2 timer siden): En gruppe? Hvor mange har liksom flyttet fra Norge? Såvidt meg bekjent er det et og annet enkelt-individ og Israel driver tross alt aktive rekrutteringskampanjer. Det var kanskje egentlig en kommentar på logikken i innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå