Mechanics Skrevet lørdag kl 14:04 Skrevet lørdag kl 14:04 Har denne switchen fra Ubiquiti eller noe. det står masse om at det går Ann å kun bruke denne som en helt vanlig Switch, men jeg skjønner ikke bæret. Er det noen som er ekspert på denne typen som kan hjelpe så setter jeg utrolig pris på det. de veiledningene fra dems egne sider forstår jeg ikke, virker som jeg har feil app eller om det ikke går Ann å kjøre noe særlig oppsett på en telefon.
Marzo Skrevet i går, 00:41 Skrevet i går, 00:41 Enkleste er å laste nedprogramvare; https://ui.com/download Så kjøre kontroller på pc/mac for å sette opp switchen. 1
SirAmp Skrevet i går, 13:03 Skrevet i går, 13:03 For å bruke den helt standalone skal du ikke trenge å gjøre noe annet enn å plugge inn strøm og nettverkskabler 👍 1
Mechanics Skrevet i går, 16:13 Forfatter Skrevet i går, 16:13 SirAmp skrev (3 timer siden): For å bruke den helt standalone skal du ikke trenge å gjøre noe annet enn å plugge inn strøm og nettverkskabler 👍 Det var det jeg prøvde i starten, men er det en spesiell port som kun er for Ethernet inn? Prøvde meg frem og koblet inn pc og en smarthub, fikk ingen av de på nett og var da jeg begynte å google og skjønte at dette var litt mer innviklet enn det jeg trodde jeg hadde kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå