Vikingfinger Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Comma Chameleon skrev (På 6.11.2025 den 23.08): Jaha? Skriver du av og til bare for å skrive noe for å ha mest kommentarer? Det er ingen konkurranse...
Emsal Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) On 11/7/2025 at 1:39 PM, Zeph said: Kan samtidig forby den slags i alle former for underhaldning. Bøker, TV, film. Bør eigentleg forby alt som ikkje er lov sidan den kan påverke andre. Nyheitene kan leggast ned sidan det stort sett handlar om krig og elendigheit i verda. Trodde vi var forbi den diskusjonen 🤣 Endret 19 timer siden av Emsal 2 1
Comma Chameleon Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Vikingfinger skrev (4 timer siden): Skriver du av og til bare for å skrive noe for å ha mest kommentarer? Det er ingen konkurranse... Absolutt ikke. Om noe så skriver jeg mye mindre enn jeg gjorde før. Jeg er genuint nysgjerrig på hvordan de kan være en parodi på seg selv. De to siste spillene de har laget er GTA V og RDR2, noen av de største og beste spillene noensinne laget (sistnevnte best, i mine øyne). Eneste negative jeg har sett rundt de er at GTA Online er veldig grindete, og problemene rundt overarbeiding og «crunch» blant de ansatte. Siste har forhåpentligvis blitt bedre. 2 1
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Nooooooo!! Må spøke litt. Kjekt at RS gjør jobben skikkelig. 👍 Endret 16 timer siden av Duriello 1
vidor Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) On 11/7/2025 at 7:09 AM, LampeLars94 said: Snork. Er det noen over 13 som bryr seg om GTA? Før mente jeg ca det samme, men etterhvert når GTA IV og V kom og jeg så kvaliteten i spillene (spesielt GTA IV på god hardware noen år etterpå) og fikk med meg satiren, så endret også holdningene mine seg fra typisk fordømmelse til underholdning. Endret 16 timer siden av vidor 1 1
svenka Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Emsal skrev (12 timer siden): Trodde vi var forbi den diskusjonen 🤣 Jeg tror han skrev det med en god dose ironi 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå