Vikingfinger Skrevet 8. november 2025 Skrevet 8. november 2025 Comma Chameleon skrev (På 6.11.2025 den 23.08): Jaha? Skriver du av og til bare for å skrive noe for å ha mest kommentarer? Det er ingen konkurranse...
Emsal Skrevet 8. november 2025 Skrevet 8. november 2025 (endret) On 11/7/2025 at 1:39 PM, Zeph said: Kan samtidig forby den slags i alle former for underhaldning. Bøker, TV, film. Bør eigentleg forby alt som ikkje er lov sidan den kan påverke andre. Nyheitene kan leggast ned sidan det stort sett handlar om krig og elendigheit i verda. Trodde vi var forbi den diskusjonen 🤣 Endret 8. november 2025 av Emsal 2 1
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2025 Skrevet 9. november 2025 Vikingfinger skrev (4 timer siden): Skriver du av og til bare for å skrive noe for å ha mest kommentarer? Det er ingen konkurranse... Absolutt ikke. Om noe så skriver jeg mye mindre enn jeg gjorde før. Jeg er genuint nysgjerrig på hvordan de kan være en parodi på seg selv. De to siste spillene de har laget er GTA V og RDR2, noen av de største og beste spillene noensinne laget (sistnevnte best, i mine øyne). Eneste negative jeg har sett rundt de er at GTA Online er veldig grindete, og problemene rundt overarbeiding og «crunch» blant de ansatte. Siste har forhåpentligvis blitt bedre. 2 1
Duriello Skrevet 9. november 2025 Skrevet 9. november 2025 (endret) Nooooooo!! Må spøke litt. Kjekt at RS gjør jobben skikkelig. 👍 Endret 9. november 2025 av Duriello 1
vidor Skrevet 9. november 2025 Skrevet 9. november 2025 (endret) On 11/7/2025 at 7:09 AM, LampeLars94 said: Snork. Er det noen over 13 som bryr seg om GTA? Før mente jeg ca det samme, men etterhvert når GTA IV og V kom og jeg så kvaliteten i spillene (spesielt GTA IV på god hardware noen år etterpå) og fikk med meg satiren, så endret også holdningene mine seg fra typisk fordømmelse til underholdning. Endret 9. november 2025 av vidor 1 1
svenka Skrevet 9. november 2025 Skrevet 9. november 2025 Emsal skrev (12 timer siden): Trodde vi var forbi den diskusjonen 🤣 Jeg tror han skrev det med en god dose ironi 😉 1
MistaPi Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Sitat Insider Jason Schreier shares new GTA 6 details: - The last he heard the game was NOT content complete. - He believes it’s really hard to say right now if the game will release in November, and doesn’t think anyone at Rockstar is 100% certain they’ll make it. - This release date feels a little bit more real than Fall 2025 or May 2026 did. - Developers are still finalizing missions, adding stuff and deciding what makes it into the final game. - He hopes they’re done with that soon so they can start the bug fixing phase. - Rockstar can’t settle for anything less than perfection as the stakes are high. - The entire stock of Take-Two lives or dies on this game. - They would rather let it slip again than release it in a compromised state. - Take-Two’s fiscal year ends in late March 2027, so they have a little bit of buffer if they still want to release the game in the same fiscal year. - He says PlayStation is the main platform for the game and Sony is planning its entire lineup around it. 1 1
Comma Chameleon Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Interessant. Håper de tar seg tid til å fullføre det skikkelig ja, framfor å nå en vilkårlig dato. Når man ser på GTA:V så ble story mode lagt død rett etter release, så det man får ved launch er det spillet blir.
Zeph Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Comma Chameleon skrev (28 minutter siden): Interessant. Håper de tar seg tid til å fullføre det skikkelig ja, framfor å nå en vilkårlig dato. Når man ser på GTA:V så ble story mode lagt død rett etter release, så det man får ved launch er det spillet blir. At det vart sånn med GTA V betyr ikkje at det blir det med GTA VI. GTA IV fekk to single player DLC.
svenka Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar (endret) Begynte plutselig å undre på noe. Hvorfor har Rockstar favorisert Sony og Playstation i nyere tid etter at både første GTA og 2’ern kom på PC?? De er jo et uavhengig selskap, og alltid vært? Endret 9. januar av svenka
kremt Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Visstnok lettere og billigere å utvikle til konsoll. Så har PC gamere fått et rykte på seg for å være pirater blant annet. Det har ført til at rockstar har utviklet et hat mot pc gamere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå