Boing_80 Skrevet 14. november Skrevet 14. november Jeg tror at det er en vesentlig ting som blir underkommunisert og det er at man også skal være hverandres beste venner. Man kan ikke konstant gå rundt og være tent og et forhold basert kun på tenning vil ikke vare lenge. 2
Tycho Urke Skrevet fredag kl 15:03 Skrevet fredag kl 15:03 Singel Forstår meg ikke på folk som gidder å være i forhold de er misfornlyde i, er folk virkelig så redde for å være alene ?
Gjest c8983...d1e Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg valgte singellivet og har det godt med det. Javisst går jeg glipp av mye men jeg går også glipp av å være i et forhold med en person jeg ikke ønsker. Man må nesten være realistisk også. Anonymous poster hash: c8983...d1e
barfoo Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden On 11/12/2025 at 1:16 AM, Colin. said: Kanskje han ikke er høy nok, eller har muskler nok, eller har status/💰 nok... er ikke mer som skal til for å ikke bli gitt en sjanse her på berget. Det er knallharde krav, alt skal være perfekt. TBH tipper eg det hadde hjelpt deg om du var fem hakk mindre bitter. Det er ikkje muskelmassen din som er problemet. Ikkje pengesekken eller statusen heller. 1 1
Colin. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 11 hours ago, barfoo said: TBH tipper eg det hadde hjelpt deg om du var fem hakk mindre bitter. Det er ikkje muskelmassen din som er problemet. Ikkje pengesekken eller statusen heller. Tydeligvis så er det jo det, når min personlighet blir møtt med åpne armer i utlandet og glede. Der gjensidig respekt og medmennesklighet blir vist. Der jeg har fått venner for livet. Det er enkelt for privilegerte å fortelle andre at bare du endrer deg litt, så går det så bra så. Da jeg ble totalt oversett da jeg var i 20-årene her på berget av de samme jeg ønsket kontakt med, som rett og slett så på meg med avsky til tross for at jeg var hyggelig mot dem, smilte mot dem, så er det ihvertfall totalt naivt å tenke at sjansen har blitt det grann bedre for en litt eldre uføretrygdet mann. Men det er fritt valg, hvis de vil velge noen som bare vil ha dem mens de har dating-makten på sin side for så å stikke av sted så fort dating-makten er borte vekk, så er det deres frihet til å ta det valget. Men jeg trenger ikke å være med på heie frem den bedritne kulturen som har gjort at de tar de valgene de tar. Endret 6 timer siden av Colin.
knopflerbruce Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden barfoo skrev (13 timer siden): TBH tipper eg det hadde hjelpt deg om du var fem hakk mindre bitter. Det er ikkje muskelmassen din som er problemet. Ikkje pengesekken eller statusen heller. Hvis du vil ha mer underholdning, har du en tremenning her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1874503-å-vite-at-man-aldri-får-oppleve-det-fine-i-livet/#comments 1
barfoo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Just now, knopflerbruce said: Hvis du vil ha mer underholdning, har du en tremenning her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1874503-å-vite-at-man-aldri-får-oppleve-det-fine-i-livet/#comments Jo, det er vel utømmeleg mengde... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå