Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg tolke dette?

Gjest 36b4e...d30

Anbefalte innlegg

Gjest 36b4e...d30
Skrevet

Har møtt en mann, han er hyggelig og grei. Han sier han er glad I meg, men ønsker ikke et forhold til meg. Men i det siste har han endret seg. Han viser mye mer kjærlighet og vil treffe meg så ofte som mulig. 

Jeg og han chattet om bryllup, han lurte på om jeg kunne tenke meg å gifte meg en gang. Ja, skrev jeg.. da skriver han: "da må du finne deg en mann, kjære". Hva skal jeg tenke om det?  Blir egentlig forvirret 

Anonymous poster hash: 36b4e...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest 36b4e...d30 skrev (3 minutter siden):

Har møtt en mann, han er hyggelig og grei. Han sier han er glad I meg, men ønsker ikke et forhold til meg. Men i det siste har han endret seg. Han viser mye mer kjærlighet og vil treffe meg så ofte som mulig. 

Jeg og han chattet om bryllup, han lurte på om jeg kunne tenke meg å gifte meg en gang. Ja, skrev jeg.. da skriver han: "da må du finne deg en mann, kjære". Hva skal jeg tenke om det?  Blir egentlig forvirret 

Han er ikke interessert i noe langvarig ser det ut for,  dessverre 

• Liker 2
Gjest 36b4e...d30
Skrevet

Kjipt at dere var så samstemt. Skjønner ikke hvorfor han kaller meg kjære 

TS

Skrevet

Du sier det jo selv, at han har endret seg i det siste. Kommentaren "da må du finne deg en mann, kjære" kan også tolkes som et hint, eller bare som en uskyldig flørt. Jeg har selv sagt til en kvinne at jeg ikke ønsket et forhold i starten, men senere snudde det. Jeg liker å etablere vennskap først, før jeg opplever romantikk. Det er svært sjelden jeg kjenner på romantikk før vennskapet er på plass. Ikke alle er slik da. Du får prøve å flørte litt mer og se hvordan han respondere på det. 

Gjest 36b4e...d30
Skrevet
Kaldand skrev (På 31.10.2025 den 23.29):

Du sier det jo selv, at han har endret seg i det siste. Kommentaren "da må du finne deg en mann, kjære" kan også tolkes som et hint, eller bare som en uskyldig flørt. Jeg har selv sagt til en kvinne at jeg ikke ønsket et forhold i starten, men senere snudde det. Jeg liker å etablere vennskap først, før jeg opplever romantikk. Det er svært sjelden jeg kjenner på romantikk før vennskapet er på plass. Ikke alle er slik da. Du får prøve å flørte litt mer og se hvordan han respondere på det. 

Takk for svar ❤️

Jeg, og han flørter mye nå.. jeg blir glad 🫣❤️

• 1 måned senere...
Skrevet

Ulempen med skriftlig kommunikasjon er at mye går tapt på veien. Jeg vedder en is på at det du viser til var ment som en spøk (kanskje en dårlig sånn sett), men jeg er usikker på om jeg ville hatt en slik person i livet mitt. 

Skrevet
On 10/30/2025 at 10:03 PM, Krig og fred said:

Han bare leker med deg. Gå videre. 

On 10/30/2025 at 10:05 PM, Vioo said:

Han virker som en drittsekk

Hva er det for noe piss. Han har jo helt klart sagt at han ikke ønsker et forhold. Hvorfor er HAN en drittsekk dersom TS aksepterer det å er med på leken? Om noe så bør han få skryt for å være ærlig om sine intensjoner. Det er jo nok av de som later som de vil mer kun for å få en enklere vei til sengs.. 

Men som har blitt nevnt før. Ting kan endre seg underveis. Du bør heller spørre rett ut om han har endret synet på hva dere er/kan bli. Dersom dere vil forskjellige ting, så er det noe du bør ta innover deg og ikke "kaste bort" masse tid på å håpe på noe som antageligvis ikke kommer til å skje.

"Kjære" er jo også noe man kan bruke på mange måter. Det kan være sarkastisk, ironisk, frekt, spydig.. det kan også være romantisk, flørtende,++ Alt kommer an på kontekst, tonefall og personene som sier det..

Skrevet
2 minutes ago, WiiBoy said:

Hva er det for noe piss. Han har jo helt klart sagt at han ikke ønsker et forhold. Hvorfor er HAN en drittsekk dersom TS aksepterer det å er med på leken?

Han sender blandede signaler, og ut i fra hva TS beskriver så er han manipulerende. 

Gjest 36b4e...d30
Skrevet
ole_marius skrev (3 timer siden):

Enig med Krig og fred her. Dette er noe tegn på love bombing. Hold deg unna, om du ikke klarer det, vær aktsom.

Takk for råd ❤️ han er umulig å forstå seg på!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...