Thor. Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Polyalkemi som selger 3d-print utstyr har 25% på all filament i morgen. De er en av få butikker som holder black friday slik jeg ønsker det. En dag med solide tilbud, ikke noe utvannet dritt over 4 uker. 2
Dubious Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Bambu Lab har 57% om du kjøper 18 ruller. 50% om du kjøper 10. Kjøpte printeren hos Poly, men filament kjøper jeg fra Bambu. Får se om Poly har noe som er verdt å kjøpe. Har egentlig brukt opp budsjettet for resten av året.
ProphetSe7en Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Spent på hva en kan få en PS5 for i morgen
Dubious Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden ProphetSe7en skrev (10 timer siden): Spent på hva en kan få en PS5 for i morgen 4390 for Fortnite edition og vanlig, digital konsoll på Obs.
ProphetSe7en Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Dubious skrev (7 minutter siden): 4390 for Fortnite edition og vanlig, digital konsoll på Obs. Ja så dette, men står ikke noe om lagerstatus dessverre. Edit: Jeg var tydeligvis blind 😂 Endret 5 timer siden av ProphetSe7en
Nimrad Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Sjalottløk skrev (På 27.11.2025 den 2.16): Dette er dårligste black week jeg har sett. Snakk for dæ sjæl. Beste black week jeg har hatt. Så og si alle produkt jeg var ute etter og en svært høy andel av julegavene jeg hadde planlagt kom til tidenes laveste pris. Endret 5 timer siden av Nimrad
Dubious Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har også kjøpt det jeg var ute etter, til redusert pris. (20-50%) Kun kjøpt 1 produkt med bare 20%, men det har aldri vært redusert før. Sparte en tusenlapp på noe jeg uansett skulle kjøpe.
Brulejus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Flügger har en rabattkode (egentlig) for de som meldte seg på nyhetsbrev via en kampanje på fb for noen uker siden. Gir 500 kr i rabatt på tilbehør (det meste utenom maling) uten krav til minimumskjøp, så kan i praksis få for inntil den summen i varer. Hent gratis i butikk eller 45 kr i frakt. Kanskje black fridays beste "tilbud"? Anbefaler folk å ikke misbruke de som faktisk kommer med noe skikkelig. Edit: Glemte kode! VIPBW25 Endret 7 minutter siden av Brulejus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå