Lindsay Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Bestillte https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/pc/stasjonar-pc/acer-aspire-xc-1710-n1004gb256gb-stasjonar-pc/913099 til en av mine søstre da maskin kun blir brukt til e-post, surfing og en og annet word dokument. Men hun ville ha optisk drev i tillegg og ser ingen muligheter å få 5V/12V fra hovedkortet.
barfoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden https://www.elkjop.no/product/gaming/pc-komponenter/intern-lagring/optisk-drev/sandstrom-ultra-slim-ekstern-dvdcd-stasjon/758652
Mr. A Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Enkleste blir vel en USB versjon. Klarer ikke å se at manualen snakker om ettermontering av dvd/bluray leser.
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg får vondt av å lese spesifikasjonene. Kondolerer. 🐌 Ang. optisk drev, er det fullstendig gammeldags, som diskettstasjon. Jeg forstår at noen kan ha spesielle behov, som distribusjon og lagring av data i en organisasjon, men dette er sjelden i våre dager. Vurdert ev billig, ekstern CD-spiller med USB? Nok om det. Strøm til intern CD-spiller kommer fra strømforsyningen, den henter ikke strøm fra hovedkortet. Kommer det ikke en masse ledninger med diverse plugger ut av strømforsyningen? Det er bare datakabelen som går til hovedkortet. Eller er det laptop-størrelse på cd-spilleren som skal inni? Da kan det være annerledes. Endret 2 timer siden av Mannen med ljåen
Lindsay Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) 8 minutes ago, Mannen med ljåen said: Jeg får vondt av å lese spesifikasjonene. Kondolerer. 🐌 Ang. optisk drev, er det fullstendig gammeldags, som diskettstasjon. Jeg forstår at noen kan ha spesielle behov, som distribusjon og lagring av data i en organisasjon, men dette er sjelden i våre dager. Vurdert ev billig, ekstern CD-spiller med USB? Nok om det. Strøm til intern CD-spiller kommer fra strømforsyningen, den henter ikke strøm fra hovedkortet. Kommer det ikke en masse ledninger med diverse plugger ut av strømforsyningen? Det er bare datakabelen som går til hovedkortet. Er ingen PSU kun en utvendig strømforsyning, men det er ramme for intern optisk drev og en 3,5 tommer hdd og 2 SATA kontakter. Og mitt ønske var jo å bygge en fra scratch dog noen lapper dyrere, men bedre. Endret 1 time siden av Lindsay
Lindsay Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 14 minutes ago, Mr. A said: Enkleste blir vel en USB versjon. Klarer ikke å se at manualen snakker om ettermontering av dvd/bluray leser. Har liggende en USB DVD leser så skal alltids bli behjelpelig
Mannen med ljåen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kanskje hvis du laster opp noen bilder av innmaten, vil det være mulig å velge riktig utstyr? Men ekstern cdrom er nok greiest. Endret 1 time siden av Mannen med ljåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå