extralys Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Hei, jeg har en Toyota Auris 2017 modell som skal få nye ekstralys. På den står det ei Halogen, osram HIR2 pære som frontlys. Det betyr at jeg ikke trenger canabus og at jeg kan koble meg rett på frontlykter med en strømtyv. Men det er noe arbeidskrevende å demontere lykta for å komme til. Spm er da: Kjenner noen til om jeg heller kan hente strøm fra andre plasser. Eksempelvis fra sikringsboksen i motorrommet? Endret 12 timer siden av extralys
Habla Møberg Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Regner med du snakker om å hente signal til rele? Er det ikke en multiplugg bak på lykten hvor du kan hente signal? Har ikke montert lys på nyere japanske biler men eldre har alltid hatt en kabel som går inn i lykten i bakkant.
extralys Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Stemmer, problemet med å henta fra lykta er at det blir en del demontering, så om jeg kan hente den samme styrestrømmen fra andre steder så er jo det fint.
Habla Møberg Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ok, så selv kablene har de gjemt unna. Teit. Er jo garantert mulig å finne igjen i sikringsboks (med mindre all styring ligger inne i lykten, det gjør det på noen nyere biler, da hjelper det ikke at det er halogenpære), men uten skjema og evt erfaring fra de bilene kan det fort bli mer spennende enn kjekt.. japsene er flinke til å gjemme ting bak deksler etc som kan være utfordrende med mindre man har en anvisning til hvordan man gjør det.. Been there... 1
MAtroxX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg bruker XBB på bortimot alle biler jeg monterer ekstra lys på ikke nødvendig å koble seg inn i ledningsnettet for å hente styrestrøm halogen funker jo det å gjøre det på gamle måten så klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå