Gå til innhold

Nå skrur butikkene opp prisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutes ago, kremt said:

Den vanlige Blakk Fredag taktikken dette

Black friday orker jeg ikke. Å tråle butikker på jakt etter gode tilbud på noe jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe er bortkastet energi. Spesielt siden det er scams over en lav sko.

• Liker 1
Skrevet

Jeg koser meg egentlig med å skamprute noen ganger hos butikkene på denne dagen.

Kontakter stort sett via epost, men møter noen ganger også personlig i butikk, og viser til Prisjakt / Klarna med skjermbilde eller utskrift, og kommer med en pris jeg er villig til å betale for et produkt basert på butikkens egen prising. Gjør det spesielt med produkter som har fått høyest prisøkning.

Godtar de min pris blir det kjøp på stedet, og hvis ikke så svartelister jeg den butikken for 1 år.
Når butikkene prøver å "svindle" kundene får de tåle at kundene gjør det samme tilbake. Men jeg kommer til å være stille i år. Det er ikke noe jeg jeg absolutt er på jakt etter, eller kan ta meg råd til.

Proshop og Dustinhome er spesielt nettbutikker som IKKE er villige til å fire på pris.
Proshop er ekstremt ille hvis man kommenterer prising hos dem. Lurte en gang på en demo harddisk som hadde en pris langt over nypris. Ikke bare nektet de å gjøre noe som helst for meg, de reduserte prisen dagen etter at jeg tok kontakt uten å si noe.

Er det noe jeg skal kjøpe meg før jul / til jul, så blir det fra utlandet. Er noen utvalgte lykter jeg ønsker å kjøpe fra Convoy (3X21E, 519A 1800K) og Emisar (D4K, W2 Deep Blue + SST-20 Deep Red).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...