Spillredaksjonen Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Sterk Mario Kart-konkurrent Den stygge andungen kan snart blir storebror om dette held fram. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Testet ut demoen, men tok ikke 10 min en gang så slettet jeg det. MK World er bare for bra. Sonic and SEGA All Stars Racing derimot var/er noe av det beste jeg har spilt.
sedsberg Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Tåler virkelig Nintendo at noen lager en Mario Kart-kopi?? Nintendo må jo bare skynde seg å ta patent på "kjøre bil"! 1 1
Sersjant SEGA Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober (endret) Har ikke Nintendo så dette blir perfekt på Xboxen 🤩 Endret 19. oktober av Sersjant SEGA 1
...... Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Liker spillet godt etter å ha testa demoen, og morro med et kart-spill på noe annet enn Nintendo. Litt rart at UI'et tar halve skjermen. Dette med lyden som endrer volum må også patches asap. Nå spilles det uten lyd.
Mala Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Chaos_Niddhogg skrev: Testet ut demoen, men tok ikke 10 min en gang så slettet jeg det. MK World er bare for bra. Sonic and SEGA All Stars Racing derimot var/er noe av det beste jeg har spilt. Er det kommet Switch 2 versjon av demoen enda? Sist jeg sjekka var det bare en horribel Switch 1 utgave. Var helt grusomt.
Chaos_Niddhogg Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Mala skrev: Chaos_Niddhogg skrev: Testet ut demoen, men tok ikke 10 min en gang så slettet jeg det. MK World er bare for bra. Sonic and SEGA All Stars Racing derimot var/er noe av det beste jeg har spilt. Er det kommet Switch 2 versjon av demoen enda? Sist jeg sjekka var det bare en horribel Switch 1 utgave. Var helt grusomt. Ikke det jeg vet om i hvert fall. Ja den var grusom 😂 Men gameplay var ikke mye å skryte av av det jeg spilte heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå