Duriello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drunkenvalley skrev (1 minutt siden): og sjølv vafler og kaffe er heilt innafor om det er ein flott (og veldig mogleg gratis) opplevelse. Kan dog være en ide å holde seg unna bedehus-vafflene. 😅 1
leticia Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Duriello skrev (10 minutter siden): Litt spøk fra min side, men er potensiell partner feminist så er jo mye spart allerede der. 😉👍 Tja, ikke nødvendigvis. Forskjell på feminister også. Mange godtar / liker å bli påstandert likevel. Det min mann sparer mest på hvis han skal betale, er at jeg ikke drikker alkohol 😅👍Det, pluss at jeg er så kresen at mcDonalds funker bedre enn en restaurant med michelin stjerner 😄 1
Martelè Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden leticia skrev (22 minutter siden): Nei, jeg er samboer. Var ikke i Cap d Agde (hvor man kan sitte naken på visse restauranter) jeg hadde tenkt å ta en matbit med @Duriello😂 Du vet, menn og kvinner kan faktisk være venner, og gå ut på restaurant uten noe mer enn et måltid og hyggelig sosialt samvær 😉 Hmmm 😂
Duriello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden leticia skrev (12 minutter siden): Det, pluss at jeg er så kresen at mcDonalds funker bedre enn en restaurant med michelin stjerner 😄 Hadde nok heller gått for en Big Tasty på mcDonalds, framfor flammegrillede salatflak m rogn hos Maemo, selv. 😂 1
Hansien Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Må en date innebære middag, eller mat i det heletatt? Hva med en fin gåtur, en kopp kaffe eller kanskje til og med utveksle noe ord over en enkelt pils. 1
Drunkenvalley Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 31 minutes ago, leticia said: Det min mann sparer mest på hvis han skal betale, er at jeg ikke drikker alkohol 😅👍Det, pluss at jeg er så kresen at mcDonalds funker bedre enn en restaurant med michelin stjerner 😄 Uff, relaterbart det med kresen. Eg slit alltid med selskapets julebord og kickoff. Då er det ein allverdens fancy 5-retters middag som sjeldent fall i smak hos meg. Ikkje at eg egentlig er så vanskelig, men eg begripe ikkje interessen folk har for tartar. Der går det så vidt for meg å ta ein bit uten at det kjem opp igjen. 🤢 1
Vokteren Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Gjest 6d083...fa1 skrev (På 12.10.2025 den 18.00): Jeg har fått med meg at det er mye prat om at "status og penger" er fryktelig viktig for menn å ha om de skal finne seg kjæreste. Da er jeg forundret over hvordan arbeidsledige uføre menn har dame, som også er veldig pene. Jeg kjenner noen slike. Hvordan vil du forklare det? Burde ikke det være positivt? 🤔 Ville bare si dette som en slags feelgood tråd Anonymous poster hash: 6d083...fa1 Alle kan skaffe seg kjæreste, men like barn leker best. Derfor antar jeg at hvis begge er i tilnærmet samme situasjon, vil dette fungere best. Følelsene skal være særdeles dype om partene lever på hver sin planet mhp jobb, interesser, fysisk og økonomisk.
Martelè Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Blodig Gresk biff med bakt potet Fy faen jeg er så kul og classy
leticia Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Drunkenvalley skrev (19 minutter siden): Ikkje at eg egentlig er så vanskelig, men eg begripe ikkje interessen folk har for tartar. Der går det så vidt for meg å ta ein bit uten at det kjem opp igjen. 🤢 Hm - måtte faktisk google hva tartar er jeg 😂 Nå når jeg ser, så ja, jeg hadde definitivt kasta opp, jeg fikser ikke egg, eggerøre osv, da blir jeg kvalm. Funker i bakverk og kaker da...
Griever Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden (endret) Colin. skrev (17 timer siden): Det blir det samme som å si at det generelt ikke er kjærlighet når "vakre individer utseendsmessig" har ganske lett for å finne partner. Ser du ikke hvor dumt det blir å konkludere på en sånn måte? Nei, jeg kan ikke se hvordan det blir det samme eller at det er en dum konklusjon. Colin. skrev (17 timer siden): Så hva er argumentet for at det er kvalmende? Argumentet for at det er kvalmende er at det er tusenvis av menn som bruker sin økonomiske kraft til å skaffe seg partnerskap, tjenester og regelmessig sex med desperate og vanskeligstilte kvinner som er unge nok til å være døtrene deres. Dette er kvinner som i de aller fleste tilfeller ikke hadde sett to ganger på disse mennene, om de hadde hatt den økonomiske makten selv. Det er ingenting ved det argumentet som tilsier at den som bruker argumentet er sjalu eller har tatt til takke med et dårlig forhold eller har en råtten holdning. Nå sier jeg også at det er mer til dette, og at det er grunnen til at jeg personlig ikke har noe nevneverdig problem med det, i utgangspunktet. Colin. skrev (17 timer siden): finne den beste løsningen på tilværelsen. Jeg har ikke noe problem med at du reiser østover. Jeg vet ikke hvor langt i prosessen du er, men jeg håper helt genuint at det går kjempebra, at du finner deg ei som du virkelig får kjemi med og at dere lever lykkelige alle deres dager og får så mange barn dere vil. Det er ikke sarkastisk ment. Det virker som du bryr deg en del om hva andre måtte mene om saken. Don't. Det virker som du har alle intensjoner om å være en flott og respektfull ektemann som hjelper kone og familien hennes. Kjør på. Colin. skrev (17 timer siden): Men, hvis du fortsatt vil stå på din oppfatning av at det er kvalmende, så skulle jeg gjerne visst hva du tenkte om de som ONS-et rundt. Du vet jo like godt som meg, at det kan være mye negativt med ONS-ing Jeg klarer ikke helt å se hvordan det er relevant, men ok. Jeg personlig har aldri, og ville aldri, drevet med one night stands. Jeg synes det er risikofylt, meningsløst og litt ekkelt. Jeg synes også at andre burde ha så mange one night stands de bare vil og orker. Kardemommeloven all the way. Endret 43 minutter siden av Griever 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå