Mr.M Skrevet i går, 13:45 Skrevet i går, 13:45 BadCat skrev (54 minutter siden): Det er på høy tid. er visst et potensielt vepsebol det også, politisk/religiøst saftige meninger: Sitat Nedleggelsen av husmorskolene i 1966 – et feministisk forræderi mot Norge Sitat Gjennom den lesbiske forbannelse og feministene har vi lagt ned husmorskolene. Dette for at vi menn skal bli påført mest mulig lidelser. Sitat Dagens feminstiske lesbiske orienterte bruder og ektefeller, selv i ekte ekteskap mellom mann og kvinne, vet knapt nok hva man skal gjøre med et egg og et stykke bacon. Sitat Nedleggelsen av husmorskolene var et forræderi mot Norge som på mange måter er mye verre en det forræderiet Vidkun Quisling begikk en vårdag i 1940. https://smyrnamenighet.wordpress.com/2022/08/08/nedleggelsen-av-husmorskolene-i-1966-et-feministisk-forraederi-mot-norge/ han drar det vell langt
Sovna Skrevet i går, 13:48 Skrevet i går, 13:48 BadCat skrev (1 time siden): Det er på høy tid. Norske menn bør kunne kreve old school kjøttkaker på første date. Da mener jeg de som er så smakfulle at de blir spist opp før man rekker å lage sausen. Kjenner meg igjen.. Men jeg fikk kun spist en halv kjøttkake før det var rett inn på soverommet. Denne er jeg gift med i dag. Utelukkende pga gode kjøttkaker..
leticia Skrevet i går, 13:57 Skrevet i går, 13:57 BadCat skrev (1 time siden): Det er på høy tid. Norske menn bør kunne kreve old school kjøttkaker på første date. Da mener jeg de som er så smakfulle at de blir spist opp før man rekker å lage sausen. Hvis de vil ha det så står de fritt til å lage dem selv. 2
leticia Skrevet i går, 14:00 Skrevet i går, 14:00 Sovna skrev (9 minutter siden): Kjenner meg igjen.. Men jeg fikk kun spist en halv kjøttkake før det var rett inn på soverommet. Denne er jeg gift med i dag. Utelukkende pga gode kjøttkaker.. kjøttkakeindeks som funka 🤣👍 3
Mr.M Skrevet i går, 14:24 Skrevet i går, 14:24 siden vi alle er et resultat av tiden vi lever i først og fremst, tror jeg Tradwife bare forblir en overfladisk tilnærming til "slik det var før" det fins "lignende" bevegelser, som f.eks. dyrker vikingtiden. De kler seg ut, brenner bål, etc. men er også bare overfladisk tilnærming. Mellom alle ritualene, sjekker de smarttelefonen etter evt. meldinger eller tapte anrop.. å liksom leve 100% etter tidligere tiders samfunnskultur kan aldri bli noe annet enn kunstig og påtatt skuespill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå