Gå til innhold

Funcom seier opp tilsette etter rekordår

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
At Funcom eies av Tencent er problematisk. I bunn og grunn bør man ikke støtte selskaper som har kinesisk eierskap. Det samme vil gjelde EA som blir eid av Saudi Arabia og MAGA. Litt av målet med å eie spillselskaper er å diktere kulturen som påvirker ungdom.
Skrevet
ABNOR skrev (18 minutter siden):

At Funcom eies av Tencent er problematisk. I bunn og grunn bør man ikke støtte selskaper som har kinesisk eierskap. Det samme vil gjelde EA som blir eid av Saudi Arabia og MAGA. Litt av målet med å eie spillselskaper er å diktere kulturen som påvirker ungdom.

Ser egentlig den. Men ender opp med å kjøpe spill som ser gøy ut ,  uansett hvem som lager de altså. Kan daue i morra, bli påkjørt av buss. Da tenker jeg at jeg har god nok samvittighet til å la de som velger å bli utvikler være voksen nok til å da ikke jobbe i en bedrift som utnytter de.

Litt hykleri siden jeg er sykepleier 

Skrevet
ABNOR skrev (35 minutter siden):

Er litt hyklersk å si når vi vet om overvåkningen USA driver med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...