Kone Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) rozon skrev (2 timer siden): Hva slags grunner bruker de for å stoppe betalingen? Det er jo ikke angrerett eller noe på brukte ting, så er litt nyskjerring på hva de "vinner" på. Vet ikke, tror vel egentlig ikke at dette er noe utbredt problem, men selv er jeg en 100% seriøs selger som sender varen samme dag eller senest dagen etter, sender med kvittering og selfølgelig en vare som er i orden. Da gidder jeg ikke å potensielt sitte å mekle med en useriøs kjøper eller en som forsøker seg på noe lureri. For min del tenker jeg at kjøper potensielt kan ødelegge noe ved montering f.eks (Bøyde pins i hovedkort er jo en klassiker som folk gjør), eller miste ting i bakken å så skylde på at varen kom slik, da sitter jeg som selger med skjegget i postkassa, og tapet blir på meg. Endret 3 timer siden av Kone
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Brukt det en del og synes det er lettvindt og bra!
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Som kjøper er det jo greit med fiks ferdig..det gir trygghet den veien. Som selger finner jeg ikke noe som helst trygghet eller annet positivt ved ordningen.
sedsberg Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/fikk-sjokkbeskjed-fra-postnord-helt-absurd/18090040/
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden sedsberg skrev (9 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/fikk-sjokkbeskjed-fra-postnord-helt-absurd/18090040/ Oida..det visste jeg faktisk ikke. Trodde finn satt på pengene inntil varen ble levert..Her risikerer jo kjøper alt..Det er jo ikke slik de fremstiller fiks ferdig. Forbannet sleipt dette av finn.no
joandreas Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Kone skrev (50 minutter siden): Vet ikke, tror vel egentlig ikke at dette er noe utbredt problem, men selv er jeg en 100% seriøs selger som sender varen samme dag eller senest dagen etter, sender med kvittering og selfølgelig en vare som er i orden. Da gidder jeg ikke å potensielt sitte å mekle med en useriøs kjøper eller en som forsøker seg på noe lureri. For min del tenker jeg at kjøper potensielt kan ødelegge noe ved montering f.eks (Bøyde pins i hovedkort er jo en klassiker som folk gjør), eller miste ting i bakken å så skylde på at varen kom slik, da sitter jeg som selger med skjegget i postkassa, og tapet blir på meg. Så lenge man tar video av gjenstanden før man sender den. Har ikke kjøper noe bevis at skaden har skjedd før. Hadde bare sendt krav på at kjøper kan demonstrere at varen med det serienummeret stemmer med defekten. Velger vekk den billigste frakten på varer av noe høyere verdi enn 500-750 og sender overhodet ikke med Helthjem. Endret 3 timer siden av joandreas
Mr.M Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden obygda skrev (1 time siden): Oida..det visste jeg faktisk ikke. Trodde finn satt på pengene inntil varen ble levert..Her risikerer jo kjøper alt..Det er jo ikke slik de fremstiller fiks ferdig. Forbannet sleipt dette av finn.no vil tippe fleste ikke er klar over dette. er overrasket sjøl også. selger kan kanskje håve inn både salgssum + erstatning fra fraktselskapet? dvs. Finn får vel ikke sjekket hva vedkommende foretar seg i ettertid
Aetius Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 14 hours ago, vidor said: En del folk mangler realitesforankring og vil alltid prøve å presse prisen uavhengig av hvor god deal det er. Det er jo bare å skrive at skambud ikke besvares Det gjør jeg alltid, men folk prøver seg likevel. Jeg bare blokkerer slike. Om de ikke evner å lese annonsen, eller gir faen i det jeg skriver, kan jeg ikke stole på dem og ønsker heller ikke å handle med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå