Pop Skrevet 12. september Skrevet 12. september 1 minute ago, Griever said: Det var sarkasme, om det ikke var opplagt. Ikke en gang kultistene hans tror han skal føre folket sammen på noe som helst. Det var opplagt, derfor oppned smiley. Grumps verden er den vanlige verden på hodet. 2
Griever Skrevet 12. september Skrevet 12. september Pop skrev (Akkurat nå): Det var opplagt, derfor oppned smiley. Grumps verden er den vanlige verden på hodet. Å. Jeg er så gammel at jeg ikke holder styr på hva disse smilyene betyr. Jeg tenkte du mente jeg var forskrudd eller noe 😂🧓
Pop Skrevet 12. september Skrevet 12. september 8 minutes ago, Griever said: Å. Jeg er så gammel at jeg ikke holder styr på hva disse smilyene betyr. Jeg tenkte du mente jeg var forskrudd eller noe 😂🧓 Jeg gjetter på du ikke er eldre enn meg, men ingen fare, vi er nok enige her uansett.
Jarmo Skrevet 12. september Skrevet 12. september https://www.vg.no/nyheter/i/73WJ9B/amrit-kaur-politiet-vil-avhoere-trussel-mistenkt-i-dag
Filmvenn Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Subjekt er jo Resett for Westerdals. Så det at Kaur endte opp der blir jo litt hestesko-teorien i praksis. Men så er jo det nok av dette tullet til Danby Choi. Skal bruke Kaur som et kort mot blant annet kritikken om altfor mye mannlige skribenter i Subjekt, til Choi kan bruke det til å forsvare alt det ræva han driver med fra å heie på fascister til å støtte voldtektsmenn som han er så glad i. Var nesten tydelig at han forsøkte å bruke Kaur også i debatten på P2 i dag, men heldigvis ble Mr. Gadget avkledd for mye av tullet sitt der. 4 1
Snikpellik Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Filmvenn skrev (11 minutter siden): Subjekt er jo Resett for Westerdals 🤣 Godt sagt. For Choi har det alltid vært viktigst å være kontrær, nærmest uansett tematikk. Dette er viktig i hans forretningsmodell og Kaur passer inn her. Jeg ser dog på X at det har vært en kanselleringsbølge blant Subjekts ytre-høyre abonnenter i kjølvannet av denne ansettelsen. 2 2
Atib Azzad Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober 4 minutes ago, Snikpellik said: For Choi har det alltid vært viktigst å være kontrær, nærmest uansett tematikk. Dette er viktig i hans forretningsmodell og Kaur passer inn her. Jeg ser dog på X at det har vært en kanselleringsbølge blant Subjekts ytre-høyre abonnenter i kjølvannet av denne ansettelsen. Jeg har ikke fulgt Choi slavisk nok til å kunne si dette som en sannhet, men intrykket mitt er likevel at han går ganske taktfast til tonene satt av rabulistene i statene, det tar ikke lang tid før et snakkepunkt er kontruert til Danby introduserer det her hjemme. Dette er altså foreslått som en korreksjon til at han er kontrær uansett, dersom det innebærer en slags vilkårlighet, for hva jeg ser antyder en sterk målrettet-het. 1
Filmvenn Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober 11 minutes ago, Snikpellik said: 🤣 Godt sagt. For Choi har det alltid vært viktigst å være kontrær, nærmest uansett tematikk. Dette er viktig i hans forretningsmodell og Kaur passer inn her. Jeg ser dog på X at det har vært en kanselleringsbølge blant Subjekts ytre-høyre abonnenter i kjølvannet av denne ansettelsen. Ikke overrasket over det du sier der, selv om jeg ikke har fulgt med - føler jeg får nok av Kaur og Choi i feeden og alt ufrivillig nok. Ja, hele greia til Choi er å videreføre amerikanske kulturkrig til Norge, fordi det er lett å leve av. Han er i kontrær på grunn av at han ikke bryr seg om sannheten. Han gjør dette fordi han ikke bryr seg om konsekvensene. Han kan leve fett på å underbetale skribenter og ta pressestøtten til seg selv for en ny klokke eller mer av garderoben til Inspector Gadget. Ihvertfall når han ikke prøver å ta kred for andres arbeid med å lure til seg noen ekstra penger fra valgdirektoratet. Kaur er som å putte inn litt krydder i blandingen. Hun elsker jo oppmerksomhet akkurat som han. Man kan også argumentere at hun akkurat som Choi aldri har brydd seg om konsekvenser også. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå