Duriello Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Colin. skrev (2 minutter siden): Men det er jo ikke det samme som å påpeke at noens nåværende forhold ikke er bra? Jeg går ut ifra fakta etter at resultatet er klart. Men er det din business? Ergo det ironiske. 2
Colin. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 6 minutes ago, Duriello said: Men er det din business? Ergo det ironiske. Javisst er det det, så lenge de kritiserer de kriterier jeg har for et forhold. Ta en tur innom KG, så ser du selv hvor bitre de er over å bivåne andres lykke.
DukeNukem3d Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Duriello skrev (2 timer siden): Hva? GDI det. 👍😉 Nod hadde Stealth og flame-tanks. "Kane lives!" wtf. Var det ikke NOD som hadde de gigantiske tanksene i Red Alert 1?
knopflerbruce Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Colin. skrev (2 timer siden): Åpenbar maktubalense er det vel når mr. Chad vil ha ny modell etter å ha vært gift i 10-15 år? Hentebrud? Tror du ikke folk evner å ta egne valg for sine liv, for hva som vil gagne dem? Kanskje på tide at de som har driti seg ut selv holder kjeft om hva som er andres business... Nå legger du fokuset på meg igjen, du er heeeeelt obsessed over meg, mine meninger og min koseprat-tråd. 😆 Jeez... lag din egen koseprat-tråd for simpetete feminster, lover å ikke blande meg inn. 🤣 Ja, jeg legger fokuset på deg fordi det er slående hvor mye roser og prestekrager det er inne i importbrud-sirkuset ditt, mens det ikke finnes en eneste tråd ellers hvor du ikke kommer med det samme oppgulpet om "feminister" og hvem nå andre du måtte klandre for egen fiasko. Vis meg et unntak, så skal jeg bla frem ti eksempler på at det stemmer. Det er en grunn til at alle disse trådene stenges, og det handler om all shitpostingen din og hvordan det derailer hver eneste tråd. 1
Colin. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 17 minutes ago, knopflerbruce said: Ja, jeg legger fokuset på deg fordi det er slående hvor mye roser og prestekrager det er inne i importbrud-sirkuset ditt, mens det ikke finnes en eneste tråd ellers hvor du ikke kommer med det samme oppgulpet om "feminister" og hvem nå andre du måtte klandre for egen fiasko. Vis meg et unntak, så skal jeg bla frem ti eksempler på at det stemmer. Det er en grunn til at alle disse trådene stenges, og det handler om all shitpostingen din og hvordan det derailer hver eneste tråd. Jeg svarer på de postene i tråden som kommer. Kanskje du burde slutte med denne sutringen nå over mine meninger? Bare en tanke.
barfoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 5 hours ago, Colin. said: Har ikke brutt ut av et forhold jeg, og jeg kritiserer ikke andres forhold. 🤷♂️ Du forstår ikkje at skilsmisse ikkje nødvendigvis er at forhold er feil heller. I heile teke forstår du ikkje temaet fordi du aldri har hatt erfaring med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå