Griever Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg møtte kona mi på et kurs jeg impulsivt dro på, da jeg tilfeldigvis så annonsen på en oppslagstavle. En kamerat hadde nettopp avlyst for kvelden, og kurset var samme dag, så dro på det i stedet. Så er vi her, ti år og to barn senere. Hadde han ikke avlyst hadde jeg nok aldri møtt henne. Lærdommen er at du må komme deg ut blant folk, selv om det kanskje føles meningsløst. Lykke til! 3
leticia Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Griever skrev (43 minutter siden): Hadde han ikke avlyst hadde jeg nok aldri møtt henne. Mye tilfeldigheter i verden ❤️ 1
Maabren Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden On 9/10/2025 at 1:07 PM, ForTheImperium said: Jeg har ikke hatt sex i over et tiår og er nå 44 år gammel mann. Jeg vil ikke ligge med en dame bare for å ligge selv med frustrasjonen min. Men å finne en jeg kan bli forelsket i og deretter til noe mer. Men enn så lenge så er jeg ufrivillig singel. Finnes det kurs mot det jeg sliter med? Kurs eller kur du er ute etter?
Gjest 841c7...21c Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden ForTheImperium skrev (På 10.9.2025 den 20.54): Skrev på en annen tråd at jeg skal steppe mer opp når det gjelder å eksponere meg i samfunnet. Takk for tips! Tja. Om det leder til noe er tvilsomt. Ut fra måten du sier det på. Jeg tror du har en jobb å gjøre med deg selv. Velg interessante hobbyer, interessante filmer og dokumentarer, les bøker, lag deg et treningsprogram og kom deg i form. Vær nysgjerrig på folk, les biografier, vær nysgjerrig på alt. Glem alderen din, og tid du har vært uten det du savner. Du må øke verdien din, først for deg selv. Damer vil ha selvgående menn. Noen de kan prate med, noen som har tenkt noen tanker som ikke alle andre har tenkt før dem. Da blir du lagt merke til. Det er en drøss med fine og sympatiske damer der ute. Men du må være interessant for dem, da dukker de opp av seg selv. De både hører og ser godt, damer følger godt med. Den du minst venter det kan være tilgjengelig. Slik er damer. Er du uinteressant, møter du ingen. Anonymous poster hash: 841c7...21c
Griever Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden leticia skrev (1 time siden): Mye tilfeldigheter i verden ❤️ Det er det 😊😊 1
ForTheImperium Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Gjest 841c7...21c skrev (10 timer siden): Tja. Om det leder til noe er tvilsomt. Ut fra måten du sier det på. Jeg tror du har en jobb å gjøre med deg selv. Velg interessante hobbyer, interessante filmer og dokumentarer, les bøker, lag deg et treningsprogram og kom deg i form. Vær nysgjerrig på folk, les biografier, vær nysgjerrig på alt. Glem alderen din, og tid du har vært uten det du savner. Du må øke verdien din, først for deg selv. Damer vil ha selvgående menn. Noen de kan prate med, noen som har tenkt noen tanker som ikke alle andre har tenkt før dem. Da blir du lagt merke til. Det er en drøss med fine og sympatiske damer der ute. Men du må være interessant for dem, da dukker de opp av seg selv. De både hører og ser godt, damer følger godt med. Den du minst venter det kan være tilgjengelig. Slik er damer. Er du uinteressant, møter du ingen. Anonymous poster hash: 841c7...21c Jo det du skriver gir mening. Men for at damene skal finne ut om jeg er den de leter etter så må jo de vite at jeg eksisterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå