James G Skrevet onsdag kl 14:59 Skrevet onsdag kl 14:59 Krig og fred skrev (Akkurat nå): Det der er bilde av en prest, ikke munk. Hvis du ikke visste det, ble abbeden av Kinas mest berømte tempel arrestert bare forrige måned for å ha underslått store mengder offentlige midler og hatt flere elskerinner. https://www.bbc.com/news/articles/crkzdek8gkeo Thai er ikke bedre. https://www.theguardian.com/world/2025/jul/17/monks-behaving-badly-the-sex-scandal-rocking-thailands-buddhist-clergy-ntwnfb 1
Mr.Duklain Skrevet onsdag kl 15:01 Skrevet onsdag kl 15:01 Hvis man som mann eller kvinne føler at man har et utilfredstilt sex-liv, så kan det føles dumt. Samtidig tror jeg det beste man kan gjøre er å ha fokus på andre interesser og samhold enn det sexksuelle. Desverre er det slik at det er forbudt å kjøpe sex i Norge, og blir man tatt vanker det vell 30.000 i bot, og man får det på rullebladet, dermed er man litt stuck med alternativer. 1
James G Skrevet onsdag kl 15:03 Skrevet onsdag kl 15:03 Krig og fred skrev (4 minutter siden): Mental uhelse blant unge kommer av sosiale medier, og moderne barneoppdragelse. Det er bedre å si at mennesker er forutbestemt til å ha psykiske problemer, men mange mennesker i fortiden døde før de nådde den alderen der de utviklet psykiske lidelser, eller de sliter kanskje bare med å holde seg i live fysisk.
Krig og fred Skrevet onsdag kl 15:04 Skrevet onsdag kl 15:04 2 minutes ago, James G said: Hvis du ikke visste det, ble abbeden av Kinas mest berømte tempel arrestert bare forrige måned for å ha underslått store mengder offentlige midler og hatt flere elskerinner. Munker i buddhismen og kristendommen har to helt forskjellige roller i samfunnet. Buddhistiske munker er en del av samfunnet, mens i kristendommen lever munker på utsiden av samfunnet. 1
Krig og fred Skrevet onsdag kl 15:07 Skrevet onsdag kl 15:07 3 minutes ago, Mr.Duklain said: Hvis man som mann eller kvinne føler at man har et utilfredstilt sex-liv, så kan det føles dumt. Samtidig tror jeg det beste man kan gjøre er å ha fokus på andre interesser og samhold enn det sexksuelle. Desverre er det slik at det er forbudt å kjøpe sex i Norge, og blir man tatt vanker det vell 30.000 i bot, og man får det på rullebladet, dermed er man litt stuck med alternativer. Det var noen som lagde en tråd om sexdukker for en god stund siden, så det er en vei noen velger.
Mr.Duklain Skrevet onsdag kl 15:43 Skrevet onsdag kl 15:43 Krig og fred skrev (32 minutter siden): Det var noen som lagde en tråd om sexdukker for en god stund siden, så det er en vei noen velger. Ja, både hender og leker kan være en slags erstatning for seksuell samvær. Men må innrømme at jeg foretrekker nærheten til annen hud enn min egen hud og plastikk, men det er bare min preferanse.
Krig og fred Skrevet onsdag kl 16:00 Skrevet onsdag kl 16:00 12 minutes ago, Mr.Duklain said: Ja, både hender og leker kan være en slags erstatning for seksuell samvær. Men må innrømme at jeg foretrekker nærheten til annen hud enn min egen hud og plastikk, men det er bare min preferanse. Ja, absolutt. Men det er tydeligvis et stort marked for det. Da den tråden jeg lenker til var aktiv, googlet jeg slike dukker og ble overrasket over resultatet. Inntil da hadde jeg forbundet dukker med sånne oppblåsbare man så i Ugly Kid Joe videoer. Tidene forandrer seg, gitt.
Kahuna Skrevet onsdag kl 16:06 Skrevet onsdag kl 16:06 Gjest 1900b...fda skrev (7 timer siden): Hvis det er menn der ute som ikke har hatt sex i flere år eller aldri hatt sex i det hele tatt, kan det påvirke den mentale helsen, selvbildet og selvtillit? Anonymous poster hash: 1900b...fda Åpenbart, hvis du er disponert for slikt. Folk reagerer ulikt på motgang. Noen lar motgang gå innpå seg og lar nederlagene definere hvem du er. Andre trekker på skuldrene og går videre. Noen ser det til og med som inspirasjon til å jobbe med seg selv for å overvinne motgangen.. Selv hadde jeg for så vidt gode forutsetinger da jeg var yngre men jeg var seriøst peilinghemmet på alt som hadde med damer å gjøre. Så peilinghemmet at jeg ikke engang skjønte at jeg var peilinghemmet. Jeg var i stand til å blåse de mest åpenbare sjekkeopplegg fordi jeg ikke var i stand til å oppfatte at noen forsøkte å sjekke meg opp. Heldigvis begynte jeg å skjønne ting etter som jeg ble eldre. Anser at jeg nådde 'normalen' rundt 25-års alderen. Så jeg mistet 'bare' 7-10 år med kjærlighet/sexliv..
Mr.Duklain Skrevet onsdag kl 18:06 Skrevet onsdag kl 18:06 Krig og fred skrev (2 timer siden): Ja, absolutt. Men det er tydeligvis et stort marked for det. Tidene forandrer seg, gitt. Ja, sant det, leste også for ikke lenge siden at sex-lektøy også har blitt enda mer populært hos kvinner. Så folk tar nok sakene mer i sine egne hender (no pun intended) enn de gjorde før.
knopflerbruce Skrevet onsdag kl 18:53 Skrevet onsdag kl 18:53 Zepticon skrev (7 timer siden): Nei, det er todelt. Menn og kvinner har forskjellige grenser for "comittment". Dvs menn har gjerne sex om dama ikke er konemateriale, men kvinner holder gjerne igjen sex til de finner ektemannsmateriale. Det vil si at det er mange kvinner som legger seg etter en som de ser på som ektemannsmateriale, men der han ikke ser på henne som konemateriale. Dette gir en falsk høyere datingverdi til kvinner, som gjør at kvinner overser menn som de egentlig er på samme nivå med. Og menn som prøver å ta opp dette får kjeft fordi de vil at kvinner skal "settle for less". < Problemet kan vell oppsummeres til at langt over halvparten av damer tror de er over snittet attraktive. (men ja, det er problemer andre veien også, men det tar jeg ikke opp her da jeg primørt vil svare mot påstanden at datingmarkedet er utelukkende et manneproblem, det er det ikke) Det du skriver fungerer ikke, for premisset er jo at om en kvinne kan velge mellom Mr Kjekkas og Mr Average Guy, så skal hun liksom anta at Mr Average Guy ser på henne som kjærestemateriale og Mr Kjekkas ikke gjør det, når hun ikke har noen ting å basere den avgjørelsen på. Især siden mannlig dating tydeligvis fungerer slik at både Mr Kjekkas og Mr Average Guy sier det som må til for å få seg noe, uavhengig av om det er ærlig eller uærlig. TIl syvende og sist: er det bare utseendet som skiller to ellers jevngode kandidater, vinner jo den man synes er flottest å se på. Motsatt er det jo ikke noe spesielt problem, sier en kvinne at hun ser etter et forhold kan du lett anta at det faktisk stemmer. Problemet i bunn her er at man ikke kan stole på hornyboys når de får det spørsmålet - det er jo den uærligheten som gjør at kvinner går inn i noe som ikke leder noen vei. Det er ikke deres skyld at de blir løyet til. 2
Gjest f8099...8c9 Skrevet onsdag kl 18:55 Skrevet onsdag kl 18:55 Det er absolutt både psykiske følger rundt manglende nærhet og fysiske behov. Derfor blir jeg personlig svært bekymret over hvordan dynamikken i flere parforhold er rundt nærhet og respekt for individuelle behov og behovet for fellesskap. Det er en svært viktig del av et parforhold og for å fremme helse for begge parter. Anonymous poster hash: f8099...8c9
leticia Skrevet onsdag kl 21:07 Skrevet onsdag kl 21:07 James G skrev (6 timer siden): Da de ikke fant kvinner, vendte de seg til små gutter. Guds ord har en begrenset bindende kraft. There is no hate like "christian love" 1
Gjest a47b2...aac Skrevet onsdag kl 21:20 Skrevet onsdag kl 21:20 Meh. Sex er oppskrytt og ganske meningsløst. Jeg er kvinne da... Har det bedre uten kroppspresset som fører med når en er med en mann, sexleketøy gjør susen og det går an å slappe av 🥰 Anonymous poster hash: a47b2...aac
leticia Skrevet onsdag kl 21:28 Skrevet onsdag kl 21:28 Gjest a47b2...aac skrev (11 minutter siden): Meh. Sex er oppskrytt og ganske meningsløst. Jeg er kvinne da... Har det bedre uten kroppspresset som fører med når en er med en mann, sexleketøy gjør susen og det går an å slappe av 🥰 Anonymous poster hash: a47b2...aac Verken oppskrytt eller meningsløst. Ikke trenger det å følge med et kroppspress heller. Er han mer opptatt av kroppen din enn deg så er du sammen med feil mann. Sex kan bidra til å løse mange av våre problemer - Veien til Helse 1
Gjest f8099...8c9 Skrevet onsdag kl 21:32 Skrevet onsdag kl 21:32 Gjest a47b2...aac skrev (8 minutter siden): Har det bedre uten kroppspresset som fører med når en er med en mann, sexleketøy gjør susen og det går an å slappe av 🥰 Ta dette i beste mening: men sexleketøy bør være et krydder og ikke en fast rutine. Det kan gjøre at kroppen har mer vanskelig for å la seg stimulere av annen menneskelig tilnærming til intimitet. Dette er det også faglig belegg for. Men jeg er glad for at du har noen strategier for å holde hverdagen i balanse. Vedrørende kroppspress så er min oppfatning at det kommer i hovedsak innenfra. Det er en daglig kamp uansett om man heter Kåre eller Linda. En metode for å ta tak i slikt kan være ved å nytte seg av veiledningen her: https://tankevirus.no/ Anonymous poster hash: f8099...8c9
Gjest a47b2...aac Skrevet onsdag kl 21:37 Skrevet onsdag kl 21:37 Gjest f8099...8c9 skrev (2 minutter siden): Ta dette i beste mening: men sexleketøy bør være et krydder og ikke en fast rutine. Det kan gjøre at kroppen har mer vanskelig for å la seg stimulere av annen menneskelig tilnærming til intimitet. Dette er det også faglig belegg for. Men jeg er glad for at du har noen strategier for å holde hverdagen i balanse. Vedrørende kroppspress så er min oppfatning at det kommer i hovedsak innenfra. Det er en daglig kamp uansett om man heter Kåre eller Linda. En metode for å ta tak i slikt kan være ved å nytte seg av veiledningen her: https://tankevirus.no/ Anonymous poster hash: f8099...8c9 Klarer meg fint med bare hånda også, aldri kjent meg igjen med dette at man trenger sterkere og sterkere stimuli o.l, jeg har brukt det samme i flere år og kan fint bruke hånda bare også... Jeg skal ikke ha noen menneskelig tilnærming uansett, sex betyr som sagt ingenting for meg og ikke er det godt heller. Anonymous poster hash: a47b2...aac
Gjest a47b2...aac Skrevet onsdag kl 21:37 Skrevet onsdag kl 21:37 leticia skrev (9 minutter siden): Verken oppskrytt eller meningsløst. Ikke trenger det å følge med et kroppspress heller. Er han mer opptatt av kroppen din enn deg så er du sammen med feil mann. Sex kan bidra til å løse mange av våre problemer - Veien til Helse For MEG er det det, jo. Anonymous poster hash: a47b2...aac
ForTheImperium Skrevet onsdag kl 21:39 Skrevet onsdag kl 21:39 Det er oppskrytt hvis du har gjort det mange ganger. Men ikke for meg. Har hatt sex siden 2013 og jeg begynner å bli en gammel mann.
Gjest a47b2...aac Skrevet onsdag kl 21:42 Skrevet onsdag kl 21:42 ForTheImperium skrev (2 minutter siden): Det er oppskrytt hvis du har gjort det mange ganger. Men ikke for meg. Har hatt sex siden 2013 og jeg begynner å bli en gammel mann. Sexkjøp er lovlig i mange land. Sølibat er et valg man tar, ikke noe annet. Anonymous poster hash: a47b2...aac
Gjest f8099...8c9 Skrevet onsdag kl 21:51 Skrevet onsdag kl 21:51 Gjest a47b2...aac skrev (4 minutter siden): Sexkjøp er lovlig i mange land. Sølibat er et valg man tar, ikke noe annet. Anonymous poster hash: a47b2...aac Dette blir for unyansert. Sølibat kan i høyeste grad være ufrivillig. Å etablere nettverk og å vekke oppmerksomhet hos det motsatte kjønn er for svært mange en prøvelse store deler av livet. Det er svært sårt for flere og en faktor som kan gi nedsatt helse på ulike vis. Det er ikke nødvendigvis slik at selv om man har god fysisk form så melder det seg noen på hvert gatehjørne. Så er det også stor forskjell mellom by og bygd. Ikke minst har flere av de tradisjonelle arenaene for sosialisering falt bort. Det er mange som preges av dette. Anonymous poster hash: f8099...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå