Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nå kan du bygge dine helt egne romskip i No Man's Sky Med plass til hele vennegjengen. Les hele saken på Gamer.no» 1
Morghus Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Eg byrjar å få ein del timar i dette spelet no. Kjøpte det når det kom ut, og har spelt av og på sia. Synest det held seg bra, og utviklar gjer mykje gøy med den formelen dei har funne. Det verkar som at dei har det litt kjekt og
Gringorilla Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det er seriøst ingen unnskyldning for ikke å spille dette spillet lenger. De har fikset absolutt alle manglene ved launch, lagt til utallige nye morsomme elementer (gratis), spillet ser bedre og bedre ut visuelt, og man går rett og slett aldri tom for ting å gjøre. Helt fantastisk comeback som ingen andre utviklere kan matche.
Masimo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden For min del må No Man’s Sky være helt på toppen når det gjelder «value for money». Jeg har sjelden fått så mye innhold og så mange opplevelser ut av et enkeltspillkjøp. Utviklerne har i årevis gitt ut en rekke store og små gratis utvidelser, som har gjort at spillet i dag føles nærmest som et helt nytt produkt sammenlignet med lanseringen. Sammenlignet med mange andre spill jeg har kjøpt, hvor ekstra innhold nesten alltid kommer bak en betalingsmur, har jeg her fått en enorm mengde verdi uten å betale noe mer enn grunnprisen.
akelbo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Caze skrev (56 minutter siden): Utvidelsen heter "Voyagers", ikke "Voyager" Helt riktig! Takk. Fikk det til på toppen av artikkelen, men så glapp det visst. Har fikset nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå