Tussi Skrevet onsdag kl 11:57 Skrevet onsdag kl 11:57 herzeleid skrev (12 minutter siden): Folk som stopper opp for å sjekke telefonen i dører, innganger, foran fotgjengerfelt og andre steder der de blokkerer for andre, så folk må vente til de er ferdige. Det er noe med det å overhodet ikke ense andre og ta seg bryet med å gå et skritt til siden for at andre skal slippe forbi. Sjokk og vantro! 😂 Jeg gikk og leste denne meldingen på mobilen mens jeg var på vei gjennom døren på en butikk 😅 1
herzeleid Skrevet onsdag kl 12:01 Skrevet onsdag kl 12:01 (endret) Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg gikk og leste denne meldingen på mobilen mens jeg var på vei gjennom døren på en butikk 😅 haha, pent! Du gikk i alle fall. Endret onsdag kl 12:01 av herzeleid 1
DukeNukem3d Skrevet onsdag kl 13:40 Skrevet onsdag kl 13:40 leticia skrev (4 timer siden): På en måte er det greit at meninger man finner i KRF kommer frem i lyset. Denne artikkelen er treffende i så måte. Utdrag: Ungdomspartileder Ingrid Olina Hovland skal ha takk for å minne om det. At KrF av prinsipp er imot kvinners rett til abort. Selv om det innebærer å mene at voldtatte eller incest-utsatte kvinner og jenter bør gjennomføre påfølgende graviditeter. Selv om det er gammeltestamentlig og menneskefiendtlig. Selv om det er uakseptabelt. Selv om det er kvinnefiendtlig. Selv om det er å mene at kvinner som er utsatt for overgrep skal måtte gå gjennom enda et. Selv om det er grusomt. Bare si det rett ut, dere i partiledelsen også! https://www.abcnyheter.no/stemmer/krf-viser-sitt-sanne-ansikt/1269212 KRF har flere ganger kommet med grunnlovsforslag om å beskytte liv fra unnfangelse til livets naturlige slutt. https://www.vl.no/nyheter/slik-ble-krf-isolert-i-stortingsoppgjor-om-ufodt-liv/304391 https://www.vl.no/nyheter/kald-skulder-fra-hele-stortinget-vraker-krfs-grunnlovsforslag-om-vern-av-liv/331699 Legger ved 2 artikler bare for å vise at KRF har prøvd seg på dette flere ganger... Slike folk som syns det er en god ide å blande kvinnefiendtlig religion med politikk irriterer meg. Folk som ønsker å styre samfunnet etter en voldelig flere tusen år gammel bok... Jeg skjønner folk blir sinte og sjokkerte av uttalelsene fra frøken Hovland, men spesielt overrasket av at dette kommer fra noen i KRF, og at KRFs leder ikke har gått ut og tatt avstand fra uttalelsene bør man kanskje ikke være, jeg er det ihvertfall ikke. Når man i KRF offisielt sier at man ønsker seg tilbake til uke 12, så er dette egentlig bare et kompromiss. Grunnlovsforslaget viser KRF sin egentlige linje / holdning til abort. Ellers: Jeg er ikke noe fan av såkalte influensere selv, men hvem som helst kan starte en slik underskriftskampanje på underskrift.no , og med sosiale medier i dag, selv om man ikke har like mange følgere som en influenser, så sprer det seg kjapt når folk begynner å dele. For min del må hun veldig gjerne trekke seg, det samme kan hele KRF og konservativt også gjøre. Av den enkle grunn at jeg mener at religion hører til i folks privatliv for de som vil det, ikke noe man bør styre samfunnet etter. Vi har Norges lover, vi bør holde oss unna religiøse lover (uavhengig hvilken religion man snakker om). Jeg vet at du hater kristendom og KRF, men det er egentlig ikke poenget her. 1
Fatninja Skrevet onsdag kl 22:25 Skrevet onsdag kl 22:25 11 hours ago, leticia said: Samfunnet har feilet når det faktisk finnes folk som mener at noen har fått for lite bank når de vokste opp... Jeg tenker samfunnet har feilet når folk oppriktig talt er for kjemisk og kirurgisk kjønnslemlesting av unger og er for aktiv dødshjelp over en lav sko. Jeg tror bøller som Marstad hadde hatt godt av litt god gammeldags juling for å bli skikkelige folk når de var barn, slik at de ikke ble kvasi macho Hassan Piker wannabes. 3
Tussi Skrevet torsdag kl 20:25 Skrevet torsdag kl 20:25 (endret) Fatninja skrev (22 timer siden): Jeg tenker samfunnet har feilet når folk oppriktig talt er for kjemisk og kirurgisk kjønnslemlesting av unger og er for aktiv dødshjelp over en lav sko. Jeg tror bøller som Marstad hadde hatt godt av litt god gammeldags juling for å bli skikkelige folk når de var barn, slik at de ikke ble kvasi macho Hassan Piker wannabes. Jeg så den debatten, og den fyren i midten på venstresiden var jo helt på huet og angrep alle mot debattantene så det sang etter. choi og selvbekk og hum kvinnen var fornuftige synes jeg Jeg har en grunnleggende forakt for de som ikke kan diskutere sak, men kun skal ta person Eneste på andre siden som var fin var hun Christine Endret torsdag kl 20:26 av Tussi 1 1
Neptun1 Skrevet fredag kl 15:09 Forfatter Skrevet fredag kl 15:09 Morromann skrev (På 29.10.2025 den 8.53): Folk som stemmer politiske partier fordi de er forelsket i lederne deres eller frontfigurer. Dette avgjorde stortingsvalget. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå