Gå til innhold

EA sa angivelig nei til oppussing av Dragon Age-trilogien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

i hvert fall har det vært vanskelig – for toppfolka, altså folk som kommer fra EA Sports-siden, å se på et spill som Dragon Age: Origins, som er supernerdete og ikke veldig attraktivt, og si at «dette har bred appell».

Vi så på Veilguard hvordan EA mente Dragonage burde være for å oppnå bred appell. Men til "toppfolkas" forsvar må det sies at heller ikke kritikere forstår hva som har bred appell. Det er tydelig når man sammenligner bruker-anmeldelser med kritikeranmeldelser.

Skrevet
Dragon Age: Origins er et av mine favorittspill, men det er det eneste spillet i Dragon Age-serien jeg virkelig liker. Jeg skulle gjerne sett en oppusset utgave av det.
  • Liker 3
Skrevet
Altså, jeg er fan av dragon age 2, med det er mer fortellerkunsten i spiller enn selve kampene. En oppussing der er ikke nok til å gjøre det salgbart til et moderne publikum etter min mening.
Skrevet
4 hours ago, Yen-Zen AI said:

Dragon Age: Origins er et av mine favorittspill, men det er det eneste spillet i Dragon Age-serien jeg virkelig liker. 

Dragon Age: Origins er et av mine favorittspill, 2 var sikkert greit men 3 klarte jeg ikke å spille gjennom og har ikke gitt det nyeste en sjanse engang. Fortellerkunsten er viktigst og på det området likte jeg DA:O mye bedre enn etterkommerne eller Skyrim. Så var Skyrim mye større og åpent, så jeg spilte det mye mer. Men DA:O var det jeg likte best. 

Skrevet
tommyb skrev (15 timer siden):

Dragon Age: Origins er et av mine favorittspill, 2 var sikkert greit men 3 klarte jeg ikke å spille gjennom og har ikke gitt det nyeste en sjanse engang. 

Det er omtrent som jeg skulle skrevet det selv. Jeg elsket også DA:O (har spilt gjennom hele to ganger, men lenge siden sist). Jeg koste meg brukbart med nr. 2 også, men nr. 3 falt jeg av etter 2-3 timers spill.

Skrevet
Jeg tror de kunne fått inn noen kroner om de bare gikk inn å optimaliserte de litt for håndholdt. Mange spill som er helt konge på Steam deck og lignende, men blir en litt kjip opplevelse på storskjerm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...