Dr.Peedee Skrevet 28. oktober 2025 Forfatter Skrevet 28. oktober 2025 Da er en ny stor patch kommet. Bra med Gb å laste ned. 27Gb tror jeg, på PC. Hva den gjør står her: https://www.ea.com/de/games/battlefield/battlefield-6/news/battlefield-6-update-1-1-1-0 Er den del endringer til våpen, hvor mye kulespredning det er. Det er jo noe folk har klaget over, så håper det blir mer riktig nå. Det er en stor patch, så mye annet som endres og fixes også.
Abigor Skrevet 18. november 2025 Skrevet 18. november 2025 Her er et par tingen den IKKE gjør: -fjerner ikke døde menu options - resetter key bindings - lager "duplicate key" popups for ghost key bindings (andre bindings som allerede er fjernet) Helt forvirra i dag når jeg starta spillet og ingenting var som det skulle. Fatter ikke at så flott og moderne spill skal ha så gjennområtten meny. For eksempel klassiske key bindings j,k,l for all/team/squad chat gjør ingen ting, men kan fortsatt konfigurere de? For å spille hardcore må jeg fortsatte: - Browse servers (for å søke), men for all del ikke velg "Search experiences"! - Velg filters (general) - Set region (3 klikk til venstre eller høyre for å få Europe) - Max players 64 (to klikk til venstre) - Velg filters (Tags) - Velg Hardcore - Velg filters (Maps & Modes) - Velg Conquest - Apply - Sort: Player count Dette må gjøres hver gang jeg skal spille. Filter blir værende så lenge spillet er åpent, men sorteringa resettes så fort man navigerer bort. 1
lucky666 Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 Spiller stort sett medic og fant ut at defibrillatoren ikke funket etter updaten. Har ikke prøvd i dag, så mulig den er fikset...
barezell Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 Er nok et enkeltilfelle. Den har virka helt fint for meg og hundrevis jeg har vært på lag med etter patch.
Abigor Skrevet 19. november 2025 Skrevet 19. november 2025 Defibben funker, er heller alle medics som løper rett forbi som ikke funker 😂
lucky666 Skrevet 21. november 2025 Skrevet 21. november 2025 (endret) Abigor skrev (På 19.11.2025 den 22.43): Defibben funker, er heller alle medics som løper rett forbi som ikke funker 😂 Ja, funker igjen nå. Sjekk på div forum, så renner det over med agressive bf medics som ikke fikk defiben til å virke etter updaten😄 Endret 21. november 2025 av lucky666 1
Filmvenn Skrevet 21. november 2025 Skrevet 21. november 2025 Aldri vært noe Battle Royal-fyr, men jeg liker faktisk BR i Battlefield 6. Har nå vunnet 5 ganger i duo, og 2 i quads. Litt gøy at jeg vant en duo solo med å gjemme meg i et rør, og plante claymore + skyte den siste fienden som var igjen på mappet. Og det bare med det killet.
richard_may Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 Oh yeah, I haven't played the sixth game yet. The last game I played was Battlefield 1 on PS4.
dan83 Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Noen her som spiller på ps5? Har hatt en sånn irriterende pipe lyd som kommer konstant. De siste oppdateringene fikset ikke problemet dessverre.
lucky666 Skrevet 10. desember 2025 Skrevet 10. desember 2025 Noen medics her som har mistet røykgranatene etter updaten? Har blitt borte fra loadouten. Passe irriterende, da en noen ganger MÅ bruke de for å revive.
Nizzen Skrevet 11. desember 2025 Skrevet 11. desember 2025 11 hours ago, lucky666 said: Noen medics her som har mistet røykgranatene etter updaten? Har blitt borte fra loadouten. Passe irriterende, da en noen ganger MÅ bruke de for å revive. Loadout 2 er bugga. Bytt til loadout 1.
lucky666 Skrevet 11. desember 2025 Skrevet 11. desember 2025 Nizzen skrev (1 time siden): Loadout 2 er bugga. Bytt til loadout 1. Jaggu👍 1
Svanshorn Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Kjøpte meg PS5 på Black Friday salg. Mest med tanke på BF6. Jeg fyrte i gang BF5 før jeg gikk til innkjøp av BF6. Selv har jeg vert storfan av BF1942 og BF2. Etter det har livet kommet i veien og det har blitt lite tid til spill. Men BF5 falt virkelig i smak. Kjørte ferdig campaign før jeg gikk til anskaffelse av BF6. Kjørte ferdig campaign der også, som seg hør og bør, og da var det duket for Multiplayer. Det som plager meg med BF 6, er de utrolig rotete menyene! Lite stilrent og føles mer "hulter-til-bulter". Og etter å ha spilt online en stund, så slår det meg at det er fullstendig kaos. Alt for mange spillere på små baner. Og det virker som man kun tåler ett skudd før man er død, så man dør før man rekker å få gjort stort. Der er BF5 mye bedre synes jeg. Kartene er større, grafikken mer behagelig og det er mer moro å spille, rett og slett.
Nizzen Skrevet 24. desember 2025 Skrevet 24. desember 2025 18 hours ago, Ludvig86 said: Kjøpte meg PS5 på Black Friday salg. Mest med tanke på BF6. Jeg fyrte i gang BF5 før jeg gikk til innkjøp av BF6. Selv har jeg vert storfan av BF1942 og BF2. Etter det har livet kommet i veien og det har blitt lite tid til spill. Men BF5 falt virkelig i smak. Kjørte ferdig campaign før jeg gikk til anskaffelse av BF6. Kjørte ferdig campaign der også, som seg hør og bør, og da var det duket for Multiplayer. Det som plager meg med BF 6, er de utrolig rotete menyene! Lite stilrent og føles mer "hulter-til-bulter". Og etter å ha spilt online en stund, så slår det meg at det er fullstendig kaos. Alt for mange spillere på små baner. Og det virker som man kun tåler ett skudd før man er død, så man dør før man rekker å få gjort stort. Der er BF5 mye bedre synes jeg. Kartene er større, grafikken mer behagelig og det er mer moro å spille, rett og slett. Tok ca 50 timer før jeg ble vant til den raske "time to kill" og generell bevegelse i spillet. Nå synes jeg spillet er hel konge. På bgynnelsen var opplevelsen helt lik din 😅😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå