Gå til innhold

Høydepunktene fra dagens Nintendo Direct

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo en partners direct, så forventningene er vel litt feilplassert ? 
Synes det var en ok direct basert på det. 
Microsoft kommer jo også med en egen presentasjon de neste ukene hvor alt switch 2 relatert blir tatt opp. 
En egen Nintendo direct kommer nok til høsten. 

Skrevet

Switch er en av de mest solgte konsollene noen gang og Switch 2 har allerede solgt mer enn 6 millioner enheter s[ det er NÅ de burde slå til med noe stort, men nei. Gamle ports og lav-risiko spill som Octopath 3 som sikkert ikke kostet ekstremt mye å lage (ikke at spillene er dårlige). Og til og med SW:Outlaws som er jo en flopp.

Disse utgiverene sitter bare der å sniffer på fingerene sine etter en rompelek eller to.

Skrevet (endret)

Hvilke høydepunkt? Mer som Nintendo Rejects.

Det er mulig at jeg er gammel, sint og kravstor, men dette var ikke noe særlig.

Endret av BadCat
Skrevet (endret)
Vikingfinger skrev (2 timer siden):

Du har kjøpt det 3 ganger hvorfor?

Yakuza 2 på PS2, Yakuza Kiwami 2 på PS4 (remake, yay), Yakuza Kiwami 2 på PC (60 fps, yay( og jeg spilte egentlig Yakuza Kiwami 2 på xbox series x gamepass (hadde ny tv så bra ut der). Jeg bare digger den spillserien. 

Når jeg går tom for spill i serien, lar jeg meg gjerne friste til å spille gamle spill på nytt av på grunn av de enkleste grunner.

Sist gang barna ikke var hjemme, og jeg spilte Yakuza Kiwami 2, så tok kona bilde av at jeg hadde flytta sofastolen nær TVen, med headset og nøtter på sida (med teskje, så jeg ikke klissa til kontrollen). Hun kunne se at nå koste jeg meg enormt. 😅

...jeg kan ikke love at jeg aldri kjøper det til Switch 2 også. Men da må jeg nesten kjøpe alle de andre spillene i serien. Jeg har tilogmed spilt Ryu Ga Gotoku Kenzan!, Kurohyō: Ryū ga Gotoku Shinshō *Black Panther* 1&2, og Yakuza Dead Souls for å si litt om hvor mye jeg liker spillene.

Endret av Tailzo
Skrevet
Donkey Kong skrev:
Hadde forventet at flere eldre AAA-spill, som ikke kunne kjøre på Switch 1, ble lansert. For eksempel RDR2 eller Baldurs Gate 3. Og hvorfor ingen Fifa/FC? Hva med Battlefield 6?
Enig. Dette var... Ser ikke poenget med denne Directen egentlig.
Skrevet
Donkey Kong skrev (11 timer siden):

Hadde forventet at flere eldre AAA-spill, som ikke kunne kjøre på Switch 1, ble lansert. For eksempel RDR2 eller Baldurs Gate 3. Og hvorfor ingen Fifa/FC? Hva med Battlefield 6?

FC ble da annonsert mener jeg?

Skrevet
Donkey Kong skrev (2 timer siden):

Stemmer. Jeg baserte meg på denne artikkelen, men sjekket opp nå.

Ja. Denne artikkelen var veldig mangelfull. Mangler flere spill. 

Skrevet (endret)

Virker skuffende nok at fleste tredjeparts AAA glimrer med sitt fravær og kommer til alt mulig utenom Switch 2.

Var nesten sikker på Assassin's Creed Shadows ville komme. Samme med Doom: Dark Ages, MGS Delta, Battlefield 6, Expedition 33 og Monster Hunter Wilds. Årets Call of Duty kommer til og med på PS4 og Xbox One, så specs er ingen unnskyldning.

Klart, de kan dukke opp senere, men ikke helt det samme å komme med porter av flere år gamle spill.

Endret av kilik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...